یار انتخاباتی نامزد جمهوری‌خواهان در آمریکا اذعان کرد رئیس جمهور روسیه از همتای آمریکایی‌اش قویتر عمل کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه بلیز، روز پنج شنبه، مایک پنس در گفتگو با سی ان ان از نظرات دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان آمریکا، حمایت کرد. 

وی گفت: «من فکر می کنم جای بحثی نیست که ولادیمیر پوتین در کشور خود، در مقایسه با باراک اوباما در آمریکا، عملکرد قویتری داشته است، اما این مسئله، روزی که دونالد ترامپ به ریاست جمهوری برسد، تغییر خواهد کرد.»

پنس در عین حال تاکید کرد ترامپ از «نظام روسیه خوشش نمی آید.»

وی در همان مصاحبه، گفته‌های ترامپ را که گفته بود در زمان تصدی اوباما، رهبران نظامی «فرسوده شده‌اند» تایید کرد.

 پیشتر ترامپ مدعی شده بود اطلاعاتش «درباره داعش» از ژنرال های ارتش بیشتر است.

مایک پنس در واکنش به این گفته ترامپ گفت: «من گمان می کنم او درباره کاهش تاثیر ژنرال ها صحبت کرده است. رای دهندگان آمریکایی با سیاست خارجی و سیاست نظامی کنونی باراک اوباما و هیلاری کلینتون مشکل دارند؛ زیرا سیاست‌های آنان باعث شده خاورمیانه از کنترل خارج شود.»

پنس در بخشی از اظهارات خود بین ترامپ و ریگان، رئیس جمهور سابق آمریکا و محبوب جمهوری خواهان، مقایسه‌ای انجام داد و هر دو را فروتن دانست. اما در پاسخ به این سوال که چرا این همه ساختمان به نام ترامپ وجود دارد گفت ترامپ فروتنی خود را «در خلوت» نشان می‌دهد. 

یار انتخاباتی نامزد جمهوری‌خواهان در آمریکا گفت: «نام ریگان نیز بر بسیاری از بناها دیده می شود. من گمان می‌کنم هر دو نفر، فروتن هستند. ترامپ همیشه اولین کسی است که وقتی می‌شنود مردم زیادی به گردهمایی و سخنرانی های او می‌آیند، می گوید این جنبش است. مربوط به من نیست. مربوط به تفکری است که من تبلیغ می کنم.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار