تلاش خانواده‌های قربانیان حمله 11 سپتامبر برای بازپس‌گیری اموال از دست‌رفتگانشان

با گذشت 15 سال از حمله یازده سپتامبر، خانواده‌های قربانیان همچنان تلاش می‌کنند تا اموال از دست رفتگانشان را بازپس‌گیرند.

کوشش خانواده قربانیان 11 سپتامبر برای بازپسگیری اموال از دست رفتگانشان
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلگراف؛ در حالی که 15 سال از وقوع حمله 11 سپتامبر گذشته است، بسیاری از وسایل قربانیان این حادثه هنوز به صورت بسته بندی شده در زیرزمین اداره پلیس نیویورک قرار دارد. در میان این ابزار می توان به جواهرات، کیف پول، کلید و اشیای نامشخص بسیار دیگری اشاره کرد.

بسیاری از این وسایل غیرقابل شناسایی هستند. در کنار آن ها وسایل دیگری از جمله تلفن های همراه، نامه ها، کلید و وسایل تزئینی نیز مشاهده می شود.

بسیاری از خانواده‌های قربانیان امیدوارند با گذشت 15 سال از وقوع حادثه 11 سپتامبر، وسایل احتمالی متعلق به اعضای خانواده شان به آن ها باز پس داده شود.

پدر یکی از قربانیان حادثه 11 سپتامبر، اظهار کرده است پلیس باید از وسایل باقی مانده عکسبرداری کرده و آن ها را در فضای مجازی منتشر کند. خانواده قربانیان می توانند از این راه وسایل را شناسایی کرده و آن ها را دریافت کنند.

در همین حال پلیس نیز اعلام کرده بازپس دادن اموال کشف شده با موانع بسیاری رو بروست و تشخیص صاحبان اصلی آن ها چندان ساده نیست. پلیس تاکنون 87 درصد وسایل کشف شده را به صاحبان قربانیان بازگردانده است.

نمایندگان کنگره آمریکا به تازگی طرحی را تصویب کردند که به خانواده قربانیان اجازه می دهد به منظور دریافت خسارت، از عربستان سعودی شکایت کنند. با این حال اوباما اظهار کرده این طرح را وتو خواهد کرد.

خانواده قربانیان 11 سپتامبر تاکنون 2.02 میلیارد دلار خسارت دریافت کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار