ناکامی تروریست های داعش در حمله به شهر القیاره

نیروهای عراقی حمله تروریستهای داعش به شهر القیاره در نزدیکی موصل را دفع کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، نیروهای عراقی یورش گسترده عناصر تروریستی داعش به شهر القیاره در جنوب موصل را دفع کردند و شماری از آنان را به هلاکت رساندند.

صالح حسن الجبوری رئیس شورای منطقه القیاره در 60 کیلومتری جنوب شهر موصل مرکز استان نینوا، گفت نیروهای ارتش و پلیس عراق با پشتیبانی بسیج مردمی منطقه توانستند حمله تروریست های داعش به القیاره را دفع کنند.

الجبوری افزود: نیروهای عراقی در درگیری با  تروریست های داعش دست کم 13 نفر از آنان را به هلاکت رساندند و چهار نفر دیگر را به اسارت گرفتند.

الجبوری تاکید کرد: عناصر داعش ابتدا از ساعت پنج به وقت محلی شروع به حملات خمپاره ای به شهر  القیاره کردند و در ادامه تروریست ها از سه محور غرب، جنوب و شرق به این شهر یورش بردند که با مقاومت نیروهای عراقی مواجه شدند.

این مقام محلی افرود: نیروهای امنیتی عراق موفق شدند حمله تروریست ها را دفع کنند و 13 تن از آنان را از پای درآورند و سه خودروی تروریست ها را منهدم کنند.

نیروهای عراقی در اواخر ماه اوت گذشته موفق شدند شهر القیاره را از اشغال عناصر داعش آزاد کنند.

شهر القیاره یکی از مناطق مهم و راهبردی در استان نینوا است و این منطقه اهمیت زیادی از لحاظ تاکتیکی و پشتیبانی لجستکی در نبرد آینده ارتش عراق برای آزاد سازی شهر موصل خواهد داشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار