احمدی بافنده در صحن علنی شورای شهر مطرح کرد؛

تونل‌های مترو در زمان وقوع زلزله پناهگاه شهروندان هستند/ روزانه به اندازه یک سال فرودگاه مسافر جابه جا می کنیم

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: ایستگاه‌های مترو تهران تا 9 ریشتر در مقابل زلزله مقاوم هستند و همچنین در زمان حادثه تونل‌های مترو پذیرای شهروندان  هستند.

تونل‌های مترو در زمان وقوع زلزله پناهگاه شهروندان هستند/ روزانه به اندازه یک سال فرودگاه مسافر جابه جا می کنیمبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در دویست و نود یکمین جلسه رسمی شورای شهر در خصوص بررسی لایحه برنامه اولویتی مدیریت بحران و برنامه واکنش اضطراری در مترو و فضاهای زیر سطحی اظهار داشت: امروزه مترو از ظرفیت‌های خوبی برای توسعه برخوردار است.
 
وی افزود: امروزه متروی تهران بزرگترین دستاورد در شهرداری تهران و همچنین دولت محسوب می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه در حال حاضر بیش از سه میلیون نفر با مترو سفر می‌کنند، گفت: به دنیال آنیم که این رقم را به 4 الی 7 میلیون نفر توسعه دهیم.
 
احمدی بافنده با تاکید بر اینکه حمل و نقل ریلی یکی از ایمن‌ترین حمل و نقل‌ها در دنیا محسوب می‌شود، تصریح کرد: بیش از 200 سال است که این حمل و نقل زمینی مورد استفاده عموم قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه روزانه به اندازه یک سال فرودگاه امام خمینی(ره) در متروی تهران جا به جایی داریم، تصریح کرد: این توسعه تکنولوژی ما را ملزم می‌کند تا نکات ایمنی را در توسعه مترو رعایت کنیم.
 
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با بیان اینکه تفاهم نامه‌ای با دانشگاه آزاد در خصوص تاب آور کردن تهران به امضا رسانده‌ایم یادآور شد: از متروی تهران به عنوان یک ظرفیت تاب آور و تحمل پذیر استفاده می‌کنیم.
 
احمدی بافنده با اشاره به بحث‌هایی در خصوص زلزله در تهران گفت: ایستگاه‌های مترو تهران تا 9 ریشتر در مقابل زلزله مقاوم هستند و همچنین در زمان حادثه تونل‌های مترو پذیرای شهروندان خواهد بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
چ جالب ؟
حالا اگر شد 9.1 ریشتر اونوقت چی ؟؟؟ دیگه کارش نمیشه کرد ؟خخخخخخخخخ
آخرین اخبار