ارومیه؛

نشست مشترک با مدیران بانک های تکاب

نشست مشترک فرماندار و نماینده مجلس شورای اسلامی با مدیران بانک‌های عامل شهرستان تکاب برگزار شد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ثقفی فرماندار شهرستان تکاب با اشاره به نقش سازنده بانک‌ها در اقتصاد کشور گفت: بسیاری از فعالیت‌های تجاری، اقتصادی و عمرانی در کشور با مشارکت و اختصاص تسهیلات از سوی بانک‌ها به سرانجام می‌رسد.

ثقفی با تأکید بر بکارگیری رهیافت جدید در مدیریت بانک‌ها افزود: باید با همراهی و تعامل مجموعه مدیران زمینه سوق دادن تسهیلات و اعتبارات در بخش‌های تولیدی و اشتغالزا فراهم شود.

وی با اشاره به مشکلات مردم در دریافت تسهیلات از منابع بانکی گفت: باید با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی بموقع و صحیح از نحوه جذب اعتبارات بانکی در بخش‌های مختلف زمینه‌ روان‌سازی پرداخت تسهیلات بانکی را فراهم نمود.

در این نشست عباسی معاون فرماندار شهرستان تکاب با اشاره به تفکیک حوزه انتخابیه میاندوآب، تکاب و شاهین‌د‌ژ گفت: تفکیک حوزه انتخابیه یکی از آرزوهای دیرینه مردم این سه شهر بود که با تلاش نمایندگان محترم حوزه در مجلس شورای اسلامی و همراهی سایر مسئولین کشوری و استانی دراین دوره به نتیجه رسید.

در ادامه این نشست همایون هاشمی نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود مشکلات ساختاری در نظام بانکی کشور و تلاش نمایندگان برای اصلاح ساختار بانک‌ها‌ گفت: تسهیلات و اعتبارات بانک‌ها باید موجب تحرک در چرخه تولید و افزایش میزان اشتغال در کشور شود.

هاشمی هدف از برگزاری جلسات مختلف را روان‌سازی امور دانست و افزود: در این راستا نشست‌های مختلفی با بخش‌های مختلف در هرسه شهرستان برگزار شده است.

وی با تأکید بر ارزیابی فعالیت‌ها و عملکرد مدیران دستگاه‌های مختلف گفت: بدون توجه به بحث‌های حاشیه‌ای و انتخاباتی عملکرد مدیران مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در این راستا از مدیران توانمند و با برنامه حمایت خواهد شد.

نماینده مردم تکاب درمجلس شورای اسلامی گفت: مدیران تکریم مردم، تلاش در جهت افزایش امید در جامعه، برآورد خواسته‌‌های قانونی و خدمتگزاری به مردم را سرلوحه اعمال خود قرار دهند.

هاشمی با اشاره به عقب ماندن شهرستان تکاب از قطار توسعه خواهان مشارکت عمومی در عمران، آبادانی و پیشرفت شهرستان شد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های مختلف توسعه در شهرستان افزود: مشکلات اجرایی فاز دوم مجموعه طلای زرشوران برطرف شده و شروع بکار این فاز موجب تحرک در بخش‌های مختلف و افزایش میزان اشتغال در شهرستان خواهد شد.

نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی گفت: آماده نمودن بستر سرمایه‌گذاری، حمایت و تشویق سرمایه‌گذار از وظائف ذاتی مدیران است.

هاشمی افزود: پرداخت هدفمند اعتبارات و تسهیلات به بخش‌های مختلف موجب تحرک در تولید و خروج واحد‌ها تولیدی از رکود خواهد شد.

وی در پایان با اشاره مسئولیت‌های خطیر اجتماعی گفت: نباید پرداختن به برنامه‌های روزه، موجب فراموش شدن مسئولیت‌های اجتماعی افراد نسبت به جامعه شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.