حجت‌الاسلام ناطق نوری در جمع خبرنگاران:

گزینه دیگری غیر از روحانی در ذهن ندارم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنده عملکرد روحانی را موفقیت‌آمیز می‌دانم و گزینه دیگری غیر از وی در ذهن ندارم.

گزینه دیگری غیر از روحانی در ذهن ندارمبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری پس از سخنرانی در برنامه جشن عید غدیر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در جمع خبرنگاران در واکنش به برخی شایعات مبنی بر اینکه گفته شده وی طی تذکری از حجت‌الاسلام روحانی خواسته که به بیانات مقام معظم رهبری واکنش نشان ندهد، اظهار داشت: اخیرا جمله‌ای از بنده نقل شده که گویا تحلیل‌هایی هم به آن اضافه شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی موافقان و مخالفان در مورد آن جمله اظهارنظر کردند، ادامه داد: این نقل از بنده جعل و ساختگی است و رسماً آن را تکذیب می‌کنم.

وی در ادامه با اشاره به صحبت‌هایی دیگر که گفته می‌شود وی به عده‌ای گفته غیراز روحانی فرد دیگری را برای ریاست جمهوری سال 96 انتخاب کنید، تصریح کرد: چنین اظهاراتی نیز کاملا بی‌ربط است و آن را تکذیب می‌کنم.

حجت‌الاسلام ناطق نوری با بیان اینکه گروهی نزد بنده آمدند و نظر دیگری داشتند، اظهار داشت:‌ بنده در دیدار با آن‌ها گفتم وقتی از اینجا بیرون می‌روید دیگر این حرفتان را تکرار نکنید و اگر خود را طرفدار فردی می‌دانید، از وی دفاع و حمایت کنید.

رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با تأکید بر اینکه بنده نسبت به حجت‌الاسلام روحانی نظری موافق دارم و وی یکی از دوستانم است، خاطر نشان کرد: بنده عملکرد وی را موفقیت‌آمیز می‌دانم و ان شاء الله در صحنه خواهد بود و گزینه دیگری غیر از حجت‌الاسلام روحانی در ذهن ندارم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: احزاب ، عید غدیر ، ولی فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
آقااجازه! ماچون بچه ایم و نفهم، خواهش میکنم واسم توضیح بدین که گزینه ها را ملت تعین میکنن یا بعضیها؟ دوم اینکه خودم ما کوچولوها هم جز رجال محسوب میشیم پس چرا جوری حرف میزنن که انگار قحط الرجاله؟
آخرین اخبار