محمدی:در حال حاضر طالبیان در کنار تیم قایقرانی است/مسابقات قهرمان کشوری آبهای آرام برگزار می شود

رئیس کمیته آبهای آرام قایقرانی گفت:طالبیان در کنار تیم تمرین می کند و مسابقات قهرمان کشوری آبهای آرام کایاک وکانو را در دو ماده برگزار خواهیم کرد.

علیرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:مسابقات قهرمان کشوری آبهای آرام مردان در دو ماده کایاک و کانو و در مسافت های 200 متر،500 و  1000  متر در روزهای 15،16 و 17 آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود:اردوهای تیم ملی تمام شده است و پس از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری نفرات منتخب پس از بررسی کمیته فنی به اردوهای استانی یا تیم ملی دعوت می شوند.

محمدی در ادامه بیان کرد:باتوجه به اینکه زمان اهمیت فوق العاده ای دارد و نمی خواهیم زمان از دست برود پاروزنانی که به اردوی تیم ملی دعوت می شوند تمرینات مستمر آنها تا مسابقات قهرمان آسیایی سال آینده ادامه دارد.

رئیس کمیته آبهای آرام قایقرانی در خصوص مسابقات قهرمان آسیا آبهای آرام بیان کرد:مسابقات قهرمان آسیایی آبهای آرام اگر شرایط آب و هوایی مساعد باشد  در کشور چین برگزار خواهد شد.

وی در خصوص طالبیان که برای انجام تمرینات با اسپانسر شخصی به لهستان رفته بود توضیح داد: احمد رضا طالبیان در اردوی قبلی کنار پاروزنان تمرین می کرد و در حال حاضر در ایران به تمریناتش ادامه می دهد اما اگر قصد سفر داشته باشند توسط کمیته فنی بررسی می شود و چنانچه توجیح فنی داشت می توانند برود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار