اردبیل؛

پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری به ارزش 926 میلیارد ریال افتتاح شد

شهردار اردبیل گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرداری اردبیل پروژه‌های عمرانی وخدماتی خود را به ارزش 926 میلیارد ریال افتتاح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در مراسم افتتاح پروژه‌های منطقه یک شهرداری اردبیل که در پارک هنر برگزار شد، افزود: ما دیروز در بوستان گلستان پروژه‌های منطقه سه و چهار شهرداری را افتتاح کردیم و امروز نیز در پارک هنر شاهد افتتاح پروژه‌های منطقه یک هستیم.

وی افزود: فردا نیز قرار است در مجتمع شورابیل اردبیل پروژه‌های منطقه دو شهرداری اردبیل افتتاح شود که در مجموع طی دیروز و امروز بیش از 14 هکتار به مساحت فضای سبز شهر اردبیل افزوده شده است.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه به رغم محدودیت و رکود مالی و تنگناهایی که در این زمینه داشتیم شهرداری اردبیل سعی کرد پروژه‌های خود را با رویکرد توسعه عمرانی و خدمات شهری و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به سرانجام برساند، افزود: یکی از این زیرساخت‌ها بوستان هنر است که در کنار توسعه فضای سبز شاهد تامین زیرساختی مناسب با افتتاح آمفی‌ تئاتر روباز هستیم که در کنار حوزه هنری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در منطقه سه و چهار شهرداری اردبیل 10 هکتار فضای سبز اضافه شده و در شهرداری منطقه یک نیز بیش از 4 هکتار توسعه فضای سبز اتفاق افتاده است، تصریح کرد: سرانه فضای سبز در اردبیل 7.1 دهم مترمربع است که تلاش می‌کنیم این سرانه را به وضعیت مطلوب برسانیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.