کرمانشاه؛

کشف 150 کیلوگرم تریاک از تانکر حمل سوخت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از کشف محموله 150 کیلوگرمی تریاک در تانکر حمل سوخت و دستگیری یکی از اعضای باند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در سطح استان کرمانشاه، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.
وی افزود: مأموران این پلیس پس از حدود پنج ماه کار اطلاعاتی، روز گذشته موفق شد در محور بیستون- کرمانشاه محموله موادمخدر را که به طرز ماهرانه ای در تانکر حمل سوخت جاسازی شده بود، کشف کنند.
مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه این محموله حاوی 150 کیلوگرم تریاک بوده است، تصریح کرد: در این عملیات یکی از اعضای باند دستگیر و سایر اعضا تحت تعقیب هستند، همچنین یک دستگاه تانکر حمل سوخت نیز توقیف شد.
سردار امان اللهی گفت: از ابتدای سال تاکنون تلاش همکاران نیروی انتظامی منجر به دستگیری بیش از چهار هزار نفر از توزیع کنندگان موادمخدر شد، همچنین 95 قاچاقچی عمده نیز که برخی از آنان در سطح کشور فعال بودند، دستگیر شدند.
وی ادامه داد: برخورد با خرده فروشان موادمخدر و پاکسازی نقاط آلوده دغدغه ما و مردم است که در این راستا بیش از 700 طرح پاکسازی در نقاط آلوده سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار