یک تهیه‌کننده و بازیگر ایرانی نامزد دریافت جایزه از جشنواره «با هم» روسیه

امیرحسین شریفی و سارا صوفیانی در رشته‌های تهیه‌کنندگی و بازیگری نامزد دریافت جایزه ار هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «با هم» (together) مسکو شدند.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  هفدهمین جشنواره «با هم» مسکو نامزدهای بخش مسابقه این جشنواره  را معرفی كرد که در این اسامی نام  یك تهیه كننده ایرانی و یك بازیگر زن ایرانی در لیست نامزدها دیده می‌شود.

امیرحسین شریفی به عنوان تهیه كننده  اثر خلاقانه برای تهیه دو فیلم سینمایی «كبریت سوخته» و تله‌فیلم «هفت» و  سارا صوفیانی برای ایفای نقش شیدا در فیلم «هفت» نامزد دریافت جایزه از هفدهمین جشنواره فیلم «با هم» مسکو شده‌اند.

شریفی و صوفیانی هم اكنون در مسكو حضور دارند و اختتامیه جشنواراه ١٦ مهر ماه جمعه  ساعت دو بعد از ظهر در سالن بزرگ خبرنگاران مسكو بر گزار می شود و جوایز خود را به برگزیدگان خود اهدا خواهد كرد.

بر اساس این گزارش، «کبریت سوخته» ساخته کاظم معصومی و تله فیلم «هفت» ساخته محمود معظمی هر دو به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی تنها نمایندگان سینمای در این فستیوال هستند که از اول اکتبر آغاز شده و تا روز جمعه 7 اکتبر در شهر مسکو ادامه دارد.

اختتامیه جشنواره «باهم» (together)مسکو که 17 کشور در آن شرکت دارند روز جمعه برگزار خواهد شد.
 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار