مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(علیه السلام) درآذربایجان غربی؛

مراسم شیرخوارگان حسینی و طنین علی لای لای در مصلای امام خمینی ارومیه و 44 نقطه آذربایجان غربی برگزار می شود

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(علیه السلام) درآذربایجان غربی گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه و در 44 نقطه آذربایجان غربی برگزار می شود.

امیرشجاع زاده در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛با اشاره به اینکه امسال نیز مراسم شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار می شود گفت: همایش جهانی حضرت علی اصغر (ع) سال قبل در ۲۵۰۰ نقطه در جهان و در آذربایجان غربی در ۳۶ نقطه برگزار شده بود که امسال در 44 نقطه استان و 3500 نقطه در جهان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم در آذربایجان غربی گفت: این برنامه در مرکز استان در 19 نقطه و در شهرهای شمالی 16 و شهرها جنوبی 9 نقطه برگزار خواهد شد.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(علیه السلام) درآذربایجان غربی گفت: امسال مجمع در راستای وحدت هرچه بیشتر شیعه و سنی مراسم شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) در شهرستان های مهاباد و پیرانشهر هم برگزار می شود.

شجاع زاده به تعداد شرکت کنندگان در همایش سال گذشته مجمع شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) اشاره کرد و گفت: ۸۲ هزار نفر سال گذشته در مراسم شرکت کرده بودند که انتظار می رود این رقم امسال افرایش چشمگیری یابد.

وی بیان کرد: سال گذشته ۱۵ هزار دست لباس متحد الشکل شیرخوارگان حسینی تهیه و توزیع شده بود که امسال نیز با تمام مشکلات موجود تاکنون 10 هزار دست لباس از سوی خادمین طی 15 روز و از سوی 23 نفر بسته بندی و توزیع شده است

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(علیه السلام) درآذربایجان غربی اضافه کرد :خیرین استان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0105730254008 بانک ملی واریز و از مجمع جهانی علی اصغر(علیه السلام) حمایت کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده بین مجمع جهانی علی اصغر(علیه السلام) و درمانگاه های فارابی، علیاری، سینا و شمس کودکان زیر سه سال روز جمعه (16 مهر) از ساعت(8 صبح تا 12 ظهر) به صورت رایگان در این مراکز ویزیت می شوند.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.