مقابل ماشین سازی، استقلال متحول شده ای را می بینید/ بازیکنان خارجی مثل ایرانی ها نیستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در دیدار مقابل ماشین سازی، قطعا از بازیکنان جوان استفاده می کنم و استقلال خوزستان متحول شده ای را تماشا می کنید.

سید اکبر پورموسوی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تدارکاتی روز گذشته تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی خوبی بود و امیداورم بتوانیم دیدارهای دوستانه بیشتری را برگزار کنیم. نفت آبادان بازیکنان خوبی دارد و از کسب تساوی مقابل این تیم خوشحال هستیم.
 
وی افزود: هدفمان برای دیدار مقابل شاگردان دست نشان، شبیه سازی و پوشش نقاط ضعف مان برای دیدار مقابل ماشین سازی بود و امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم نتایج خوبی را کسب کنیم. در این بازی مانند جام حذفی بیشتر به بازیکنان جوان میدان دادیم و  قصد داریم در هفته هشتم تیم متحول شده‌ای را به میدان بفرستم.
 
پورموسوی درباره مشکلات مالی آبی های خوزستان گفت: هفته پیش با بازیکنان صحبت کردم و از آنها خواستم دیگر درباره مشکلات مالی صحبت نکنند. از بازیکنان و کادرفنی 15 روز فرصت خواستم تا مطالبات ان را پرداخت کنیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.
 
وی در خصوص شکایت رافائل روبالو از باشگاه استقلال خوزستان به دلیل دریافت  نکردن مطالبات مالی بیان کرد: بازیکنان خارجی 2 هفته پیش نزد من آمدند و درخواست مرخصی کردند. من هم موافقت کردم و بلیت‌های رفت و برگشت هم برای آنها تهیه شد اما روبالو گفت که بعداً به مرخصی می‌رود و در جریان نیستم چرا در این برهه زمانی از باشگاه شکایت کرده است.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان گفت: بازیکنان خارجی مثل ایرانی‌ها نیستند و تحمل چنین شرایطی را ندارند، من به رافائل حق می دهم و امیداورم این مشکلات حل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار