کرمان؛

نشست کمیسیون جوانان فدراسیون جهانی کوهنوردی در کرمان برگزار شد

نشست کمیسیون جوانان اتحادیه جهانی کوهنوردی، در کرمان از امروز آغاز به کار کرد .

نشست کمیسیون جوانان فدراسیون جهانی کوهنوردی در کرمان برگزار شد
به گزارش خبرنگار استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان نشست مجمع عمومی و هیات رئیسه کمیسیون جوانان اتحادیه جهانی کوهنوردی ، در کرمان از امروز آغاز به کار کرد .

رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: در این نشست سه روزه که با حضور اعضای کمیسیون از آلمان، اسپانیا، ایران ، انگلیس و جمهوری آذربایجان و حضور 8 عضو دیگراز طریق ویدئو کنفرانس تشکیل شده است برگزاری پنج کمپ کوهنوردی جوانان در کشورهای مختلف از جمله ایران بررسی و درخصوص انتخاب رئیس و نایب رئیس جدید این کمیسیون تصمیم گیری میشود.

هیات رئیسه کمیسیون جوانان اتحادیه جهانی کوهنوردی در جلسه امروز خود با بررسی عملکرد کمپهای کوهنوردی جوانان در سال ۲۰۱۶ که در سطح دنیا برگزار شد کمپ آموزشی سبلان را از نظر تعداد، کیفیت و نحوه برگزاری پس از کمپ فونتین بلو در کشور فرانسه به عنوان دومین کمپ برتر جهان معرفی و از فدراسیون کوهنوردی ایران تقدیر کرد.

به گفته رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ، سال اینده مجمع عمومی فدراسیون جهانی کوهنوردی در ایران برگزار میشود . کشورمان همچنین درخواست میزبانی کمپ کوهنوردی جوانان جهان در سال ۲۰۱۷ در منطقه علم کوه را نیز به فدراسیون جهانی کوهنوردی ارائه نموده است.

اعضای هیات رئیسه کمیسیون جوانان فدراسیون جهانی کوهنوردی ، همچنین از امکانات طبیعی و سخت افزاری استان کرمان برای میزبانی کمپهای جهانی کوهنوردی بازدید خواهند کرد .


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار