جمالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بمباران یمن عمق فاجعه رفتار سیاسی عربستان در منطقه را نشان داد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی معتقد است که بمباران یمن عمق فاجعه رفتارهای سیاسی عربستان در منطقه را مشهود می کند.

محمد جواد جمالی نماینده مردم فسا در گفت‌‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به حملات اخیر رژیم عربستان به عزاداران حسینی در کشور یمن واکنش نشان داد.

وی افزود: ائتلاف عربستان تصور می‌کرد به سرعت می‌تواند با تعدد حملات خود علیه یمن این کشور را سرکوب کند اما در حال حاضر در گرداب گرفتار شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه عربستان در گرداب یمن گرفتار شده است، تأکید کرد: عربستان تاکنون ضربات مهلکی از یمن دریافت کرده است که از دست دادن پایگاه‌های نظامی  این رژیم در یمن نمونه آن است.

جمالی با بیان اینکه عربستان در محاسبات اولیه خود درباره حمله به یمن دچار اشتباه شده است، اظهار داشت: در حال حاضر عربستان به دنبال خروج از گرداب یمن است و طبق اخباری مطلع هستیم عربستان در پی جلساتی در کویت، به نحوی به دنبال تفاهم با کشور یمن است تا اینکه برای خود آبرو بخرد، اما باید توجه داشت که گروه‌های انقلابی به چیزی جز خروج عربستان و قطع حملات عربستان در یمن راضی نمی‌شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تصریح کرد: بمباران اخیر عربستان در یمن عمق فاجعه رفتارهای این رژیم را در منطقه مشهود می‌کند و ما منتظریم ببینیم سازمان ملل و در رأس آن دبیرکل قرار است چه واکنشی به این حملات نشان دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار