قم؛

راه اندازي نخستين مرکز فراگير کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نخستين مرکز فراگير کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان قم با حضور جمعي از مديران دستگاه‌هاي عضو کميته کودک و نوجوان گشايش يافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ اين اولين مرکز فراگير کانون در استان قم و بيست و دومين آن در سراسر کشور است که به کودکان و نوجوانان داراي نيازهاي ويژه (نابينا، ناشنوا، کم‌توان جسمي و حرکتي) در مرکز فرهنگي‌هنري شماره 1 راه‌اندازي شد که با اجراي برنامه‌هاي مختلف امکان رشد و پرورش تفکر و خلاقيت آنان را بيش از پيش فراهم مي‌کند.

برگزاري دوره‌هاي آموزشي ويژه مربيان، بازسازي و مناسب‌سازي ساختمان مرکز و هم‌چنين برخورداري از امکاناتي نظير کتاب‌هاي بريل براي ارايه‌ي فعاليت‌هاي کانون به کودکان داراي نيازهاي ويژه آماده شده است.

 رباني مديرکل کانون استان قم بیان کرد: در راستاي همين هدف درازمدت، با افتتاح مرکز فراگير بخشي از کودکاني که تا امروز به صورت رسمي با ما مرتبط نبودند و يا کمتر ارتباط داشته‌اند از خدمات کانون بهره‌مند خواهند شد.

 در اين مراسم مديرکل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري، معاون آموزش ابتدايي اداره کل آموزش و پرورش، معاون فرهنگي سازمان فرهنگي‌هنري، ورزشي شهرداري، جانشين معاون اجتماعي بهزيستي و جمعي از مديران و مسوولان مدارس استثنايي و مراکز فرهنگي‌هنري کانون استان قم حضور داشتند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.