مشهد؛

تسهیل شرایط تشرف بیماران خاص سراسر کشور به حرم مطهر رضوی

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از تسهیل شرایط تشرف بیماران خاص به حرم مطهر رضوی خبر داد.

تسهیل شرایط تشرف بیماران خاص سراسر کشور به حرم مطهر رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: این آستان مقدس با هدف ایجاد امید و تعمیق معنویت، تشرف بیماران خاص به بارگاه منور رضوی را تسهیل می‌کند.
مصطفی خاکسار قهرودی افزود: تدابیری اندیشیده شده تا بیماران خاص در سراسر کشور بتوانند به همراه یک نفر در قالب کاروان‌های " مهر درخشان رضوی " به مشهد مقدس سفر کنند و برای 3 روز میهمان آستان قدس رضوی شوند.
وی گفت: این طرح ویژه افرادی است که بالای 40 سال سن دارند و به سبب مشکلات مالی تاکنون توفیق تشرف به بارگاه منور رضوی را نداشته‌اند، که بر اساس آن با همکاری ارگان‌های امدادرسان نظیر کمیته امداد، بهزیستی، بسیج مستضعفین، سپاه پاسداران و خیریه‌های معتبر مردم نهاد این افراد شناسایی و به مشهد مقدس مشرف می‌شوند.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی افزود: تسهیل شرایط تشرف بیماران خاص به حرم مطهر رضوی، گامی است که آستان قدس رضوی با هدف افزایش روحیه و تقویت امید به زندگی در افراد بیمار برداشته است.
خاکسار با بیان اینکه متنعم شدن از غذای متبرک حضرت رضا(ع) و شرکت در ویژه برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی از جمله خدماتی است که آستان قدس رضوی به این کاروان‌ها ارائه می‌دهد، گفت: علاقه‌مندان واجد شرایط برای شرکت در این طرح، می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سراسر کشور و ارائه مستندات لازم، در کاروان‌های زیارتی مهر درخشان رضوی ثبت نام کنند.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار