ایلام؛

حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در ایلام

عصر امروز معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان به ایلام سفر می کند تا از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل ورزشی این استان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: امیررضا خادم معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان به منظور بررسی مشکلات و سرکشی از هیئت های ورزشی استان به ایلام سفر می کند تا از نزدیک در جریان مسائل حوزه ورزش و جوانان این استان قرار گیرد.

بهروز حیدرزاده با بیان اینکه معاون وزیر ورزش، دو روز مهمان ایلام است افزود: نشست با هیئت های ورزشی آقایان و بانوان، بازدید از باشگاه های ورزشی خصوصی و نشست با مدیران آن ها و همچنین نشست با رؤسای هیئت های ورزشی استان از جمله برنامه های معاون وزیر ورزش و جوانان در استان ایلام است.

غبارروبی مزار شهید گمنام در تپه نورالشهداء، نشست با قهرمانان، مدیران باشگاه ها و هیئت های ورزشی و بازدید از اماکن ورزشی فعال از برنامه های امروز معاون پارلمانی وزیر ورزش در ایلام است.

معاون وزیر ورزش و جوانان فردا نشست های جداگانه ای با استاندار ایلام و دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان استان دارد .

گفتنی است در یک سال گذشته بیش از 147 هزار ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی حرفه ای و همگانی در این استان فعالیت داشته اند که 27 هزار از آن ها، بیمه شده ورزشی هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.