ایلام؛

نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به استان های کمتر توسعه یافته

معاون وزبر ورزش و جوانان بر حمایت نهادهای مختلف از ورزش استان ها تأکید کرد و گفت: نگاه ویژه ای به حل مشکلات استان های کمتر توسعه یافته کشور داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، امیررضا خادم شامگاه سه شنبه در نشست با فعالان حوزه ورزش استان ایلام تعامل هیئت های ورزشی با همدیگر را یکی از راه های کاهش مشکلات مالی هیئت ها خواند و خواستار اختصاص یک سالن ورزشی در ایلام برای استفاده بانوان در شب ها شد.
 
 
وی با بیان اینکه یکی از حوزه هایی که می تواند کمک قابل توجهی به ورزش داشته باشد وزارت نفت است، از مدیران و هیئت های ورزشی خواست تا از ظرفیت نمایندگان مجلس برای جلب حمایت های بیشتر و بهتر استفاده کنند.
 
معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان افزود: ایلام یکی از استان های مستعد و پویا در حوزه ورزش است و با وجود کمبود منابع اقتصادی، توانسته است ورزشکاران خوبی در رشته های مختلف از جمله ورزش های انفرادی در بخش قهرمانی تربیت کند.
 
 
خادم تأکید کرد: ورزشکاران ایلامی در رشته های مختلف ورزشی موفقیت های خوبی در سطح ملی و بین المللی کسب کرده اند و این استان در المپیک ریو 2 ورزشکار داشت تا نشان دهد با وجود کمبودها، ورزشکاران و مسئولان ورزش با تلاش و همت زیاد به موفقیت دست یافته اند.

وی ادامه داد: یکی از مسائل و مشکلات بزرگی که استان هایی مانند ایلام با آن مواجه هستند نبود حامی مالی و منابع مالی مناسب است از طرفی بودجه و توان مالی ورزش و جوانان نیز محدودیت های زیادی دارد.

 

وی گفت: اعتبار تخصیص یافته به استان ایلام با حدود 600 هزار نفر جمعیت برابر با اعتبار اختصاص داده شده به یک استان برخوردار با چهار میلیون نفر جمعیت بوده و در تلاشیم این روند کماکان ادامه یابد اگر چه می دانیم با توجه به کمبودهای استان حتی با این تخصیص ها هم نمی توان همه موانع را رفع کرد و به وضع مطلوب رسید اما کاری که از عهده وزارت ساخته می شود، همین است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.