پیش‌بینی آمریکا درباره استفاده داعش از سلاح شیمیایی در موصل

آمریکا اعلام کرد گروه تروریستی داعش احتمالا برای مقابله با نیروهای عراقی، در موصل از سلاح شیمیایی استفاده کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، برخی از مقامات آمریکایی اعلام کردند: واشینگتن پیش‌بینی می‌کند گروه تروریستی داعش که در تلاش برای مقابله با نیروهای عراقی است، از سلاح شیمیایی ابتدایی در شهر موصل استفاده کند.

این درحالی است که به گفته این مقامات، توان فنی گروه تروریستی داعش برای دستیابی به سلاح‌های شیمیایی ابتدایی بسیار محدود است.

یک مقام آمریکایی اعلام کرد: نیروهای این کشور برای انجام آزمایش‌های لازم و با هدف کشف آثار مواد شیمیایی، اقدام به جمع آوری لاشه‌های خمپاره‌هایی کرده‌اند که تروریست‌های داعش هم اکنون در موصل از آنها استفاده می‌کنند.

به گفته یک مسئول آگاه، نیروهای آمریکایی چندی پیش اعلام کردند: کشف آثاری از گاز خردل بر روی لاشه‌های خمپاره‌ها نشان می‌دهد تروریست‌های داعش در ماه میلادی اکتبر (مهر-آبان) از گاز خردل برای هدف قرار دادن مردم عراق استفاده کرده‌اند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۵
دارن شرایط را برای استفاده داعش از مواد شیمیایی آماده می کنند و شاید هم فرصتی دارند ایجاد می کنند که مواد شیمیایی به داعش برسانند این امریکایی های شیطان صفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۵
در واقع اوباما داره پیشنهاد میده بهشون از سلاح شیمیایی استفاده کنند ،شیاطین بزرگ وکوچک سردر گم وحیران مثل انکر العصوات در گل ماندهاند ،شعار گوش کر کن حقوق بشر و حمایت مادی ومعنوی وهمجانبه از داعش از طرفی دیگر وباز اعلام مبارزه با داعش خود ساخته از طرفی ،،شیطان وشیطانکها اسیر استحکام در موضع وعقیده مسلمانان شده وبیچاره وسردر گم هستند ،
آخرین اخبار