لرستان؛

رونمایی از سند هویتی شهید « علی بخشی» در یادواره شهدای کارمند لرستان

مسئول بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت:در نخستین یادواره 261 شهید کارمند استان لرستان سند هویتی شهید شاخص «محمدعلی علی بخشی» و نرم‌افزار «شهید عبدالحسین مبشر» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ صارمیان اظهار داشت:شهید محمد علی علی بخشی از شهدای شاخص کارمند بودند که امروز از سند هویتی این شهید والا مقام رونمایی شد.
 
 
وی افزود: همچنین نرم‌افزار «شهید عبدالحسین مبشر» نیز در یادواره شهدای کارمند رونمایی  و با دستان سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در لرستان به مادر این شهید والا مقام تقدیم شد.
 
گفتی است ، شهید محمد علی علی بخشی در خانواده‌ای متدین و مذهبی در شهرستان الیگودرز چشم به جهان گشود وی با خلق‌وخوی حسنه و رفتار و کردار انسانی نمونه‌ای از یک انسان مسلمان متعهد و انقلابی بود.
 
وی در رشته کشتی صاحب‌عنوان و قهرمان ورزشی و اخلاق کشور بود که در دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران و با شروع جنگ تحمیلی تحت رهبری امام خمینی(ره) با عشق و علاقه پاک و شجاعتی غیرقابل‌توصیف در تمام صحنه‌ها پا به‌پای اقشار مردم فعالانه حضور پیدا می‌کرد.
 
در راستای ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و با شعله‌ور شدن آتش جنگ تحمیلی این شهید والامقام به‌فرمان ملکوتی رهبرش لبیک گفت و جان‌برکف با خیل رزمندگان اسلام به‌سوی جبهه‌های نبرد علیه حق باطل رهسپار شد.
 
وی ضمن مجروح شدن در عملیات والفجر مقدماتی در عملیات خیبر به شهادت رسید؛ دو فرزند او «برزو علی بخشی» در منطقه سردشت و «اسفندیار علی بخشی» در عملیات آزادسازی شهر ماووت عراق به درجه رفیع شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.