لرستان؛

آمریکا در مقابل اقتدار انقلاب اسلامی تغییر راهبرد داد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت ایران اسلامی توانست موجب تغییر رفتار آمریکایی ها شود و شمشیر زور آنان را غلاف کند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار کشکولی دریادواره شهدای کارمند لرستان که صبح امروز در سالن همایش های جهاد کشاورزی استان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت : گاهی به دلیل مشغله های کاریی و مادی دنیوی از یاد شهدا غافل می شویم که باید از خداوند بخواهیم تا ما را بیدار کند.
 
وی با بیان اینکه استکبار جهانی 37 سال است که در همه راهبرد هایش علیه انقلاب اسلامی با ناکامی و شکست مواجه شده است افزود:آنها وقتی که از براندازی حکومت اسلامی در ایران ناامید شدند به دنبال تغییر رفتار در ایران بودند که به تبعش تغییر ساختار ایجاد می شود که در این مورد به برکت خون شهدا نا کام ماندند.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه به ازای هر پست مسئولان و کارمندان 73 شهید تقدیم انقلاب شده است گفت:ما تمامی پیشرفت ها و پیروزی های خود را در تمامی عرصه ها مدیون خون شهدا هستیم.
 
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با تحلیل رفتاری دو کشور مستکبر انگلیس و آمریکا اظهار داشت : انگلیسی ها فریب کار هستند و با انجام نشست و مذاکره به اهداف شوم خود می رسند ولی زبان آمریکایی ها همیشه جنگ بوده و در تمام جنگ های مستقیم خود به پیروزی رسیده و هیچ گاه اهل مذاکره و منطق نبوده است.
 
وی تغییرعقیده آمریکا و نشستن پای میز مذاکره ای ایران را حاصل اقتدار انقلاب اسلامی دانست و گفت:آمریکا نه تنها در ایران تغییررفتار ایجاد نکرد بلکه این ایران اسلامی بود که توانست موجب ایجاد تغییر رفتار آمریکایی ها شود و شمشیر زور آنان را غلاف کند .
 
وی به تشریح الگو های رفتار ی و معرفتی پرداخت و گفت:هر کارمندی با معرفت به اینکه سر سفره شهدا نشسته است و برای میزی که بر سرآن نشسته خون شهیدی ریخته شده است و این موضوع را فراموش نکند به الگوی معرفتی رسیده است. همچنین در اقدام رفتاری نیز باید بدانیم که باید در مسیر سخت شهدا و خانواده های شهدا که شامل تلاش، ایثارگری و فداکاری می شود گام برداریم و به فکر طلب پست و مقام و درجه نباشیم چرا که شهدا روی منافع شخصی ، حزبی ، گروهی و جناحی خود پا گذاشتند و فقط به ایثار و خدمت می اندیشیدند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.