کرمان؛

رشد 100 درصدی جذب حامی در کرمان

در دهه ی اول محرم 670 حامی در استان کرمان جذب شد که جذب این تعداد حامی نسبت به مدت مشابه ی پارسال 100 درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مصطفی طاهری ؛ سرپرست معاونت توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان ، به اجرای طرح احسان حسینی ویژه ماه های محرم و صفر اشاره کرد و گفت: هیات مذهبی فرصت ارزشمندی برای جامعه هستند که در ایام محرم و صفر حضور گسترده ای در جهت اطعام و همچنین برنامه های معنوی عزاداری دارند.

وی افزود: از این تعداد حامی جذب شده در دهه ی اول محرم در استان 439 نفر حمایت 530 فرزند یتیم را عهده دار شدند و همچنین 233 حامی حمایت 286 فرزند محسنین را بر عهده گرفتند.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به اجرای طرح محسنین توسط کمیته امداد استان، تصریح کرد: این طرح به منظور حمایت از بیماران زمین گیر،دانش آموزان مستعد، خانواده های نیازمند و سالمندان از کار افتاده اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 7 هزار و68 خانواده نیازمندزیر پوشش طرح محسنین هستند که توسط 8 هزار و986 حامی حمایت می شوند.

حجت الاسلام طاهری به اجرای طرح اکرام ایتام به عنوان یکی از طرحهای موفق کمیته امداد اشاره کرد و افزود: در حال حاضر نیز 11 هزار و 704 یتیم زیر پوشش کمیته امداد استان قرار دارند که توسط 26 هزار و 560 حامی خیر در داخل و خارج از کشور حمایت می شوند.

وی یادآورشد: عزاداران حسینی و مردم خیر و نیکوکار استان کرمان سال گذشته بیش از ۵۷ میلیارد ریال در طرح اطعام حسینی به نیازمندان استان کمک کرده اند که پیش بینی می شود این آمار امسال با مساعدت خیران رشد چشمگیری داشته باشد.

وی گفت: کمیته امداد تا انتهای ماه محرم و صفر آماده دریافت و توزیع نذورات و احسان عاشقان سیدالشهدا (ع) در بین محرومان و نیازمندان جامعه است و مردم نیک اندیش می توانند نذورات خود را برای کمک به نیازمندان واقعی به دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد تحویل دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار