قم؛

مردم قم باید به موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) افتخار کنند

آیت الله صافی گلپایگانی مرجع تقلید شیعیان گفت: این کار، اقدامی ارزشمند است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ فعالیت این آستان شریف در برپایی موکب در مسیر زائران حسینی افتخاری بزرگ و فوق العاده است.

آیت الله صافی گلپایگانی بیان کرد: من خوشحالم از این اقدام آستان مقدس که برای اسلام و دین حرکتی بسیار بزرگ در مسیر ترویج تعالیم دینی و شعائر الهی است.

استاد برجسته حوزه اظهار داشت: یقین بدانید حضرت فاطمه معصومه(س) به شما توجه داشتند و خودشان قلوب شما را برای انجام این کار همراه ساختند که مسلماً کاری بزرگ رقم خواهد خورد و آیندگان نیز از برکات آن بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: این کار، اقدامی ارزشمند و افتخاری برای شماست که امام زمان(عج) را خوشحال می‌کنید.

آیت الله صافی گلپایگانی، تعظیم شعائر الهی را وظیفه‌ای بر دوش همگان دانست و اظهار کرد: نسبت به این توفیق بزرگی که نصیب شما شده، سخن‌ها خواهند گفت و درباره آن خواهند نوشت.

حجت الاسلام حسینی نژاد، از اعضای ستاد موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در این دیدار اظهار داشت: آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در ایام اربعین حسینی با برپایی موکبی در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا از زائران اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی می‌کند.

 جهانگیرزاده، رئیس ستاد اربعین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) عنوان کرد: در راستای برپایی این موکب، هیئتی از آستان مقدس به عتبات عالیات رفته و با تولیت اعتاب مقدسه معصومین(ع) و جمعی از مسولان عراق دیدار انجام شد و آن‌ها از برپایی موکب این آستان شریف استقبال کردند.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ادامه داد: ۴۰ کادر درمانی در موکب آستان مقدس شامل پزشکان، متخصصان و پرستاران هستند. محور اصلی کارها، برنامه‌های فرهنگی است که برپایی سه وعده نماز جماعت، ارائه مشاوره دینی و معرفتی به زبان‌های مختلف، حضور خادمان در موکب‌های عراقی، معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا و حضرت فاطمه معصومه(س) و معرفی احیاگران پیاده روی اربعین حسینی از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار