سخنگوی ستاد مركزی اربعين در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

160 دفتر کفالت و اقامت در 14 استان آماده ثبت‌نام از اتباع متقاضی راهپیمایی اربعین

سخنگوی ستاد مركزی اربعين گفت: 160 دفتر کفالت و اقامت اتباع خارجی در 14 استان آماده ثبت نام از علاقمندان به شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی هستند.

زائران عتبات بدون ویزا به مرزها نروندحمیدرضا گودرزی سخنگوی ستاد اربعین در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران  با اشاره به نحوه ثبت‌نام اتباع افغانستانی برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین گفت: اتباع کشور افغانستان که دارای کارت آمایش، کارت هویت، دفترچه پناهندگی و یا دفترچه اقامت صادره معتبر از مراجع قانونی جمهوری اسلامی ایران هستند، می‌توانند به 160 دفتر کفالت و اقامت اتباع خارجی در 14 استان کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام برای شرکت در مراسم عظیم راهپیمایی اربعین حسینی اقدام کنند.

وی افزود: هزینه‌های ثبت‌نام اتباع افغانستانی شامل 40 دلار هزینه روادید و 24 هزار و هشتصد تومان هزینه بیمه؛ مانند اتباع ایرانی می‌باشد و برای دفترچه‌های تردد نیز 35 هزار تومان توسط دفاتر اخذ خواهد شد و به جز این موارد، اتباع افغانستان هیچ هزینه دیگری برای ثبت نام پرداخت نخواهند کرد.

سخنگوی ستاد اربعین خاطرنشان کرد: به منظور جلوگيری از هرگونه ازدحام و رفاه حال تمامی زائران، ويزای اربعين حسينی در محل های ورودی استان‌های مرزی به‌ويژه شهرهای منتهی به مرز مهران، شلمچه و چزابه كنترل و از ورود افراد بدون رواديد به داخل شهر جلوگيری خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
محمد.عارف.ندری
۲۲:۴۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
بسیار.کاره.عالیی
آخرین اخبار