آباد در صحن شورای شهر تهران:

املاک خیریه امام رضا در صورت انحلال به موسسه دیگری می‌رسد/ نماینده ولی فقیه، وزارت کشور و اوقاف ناظر هستند

عضو شورای شهر تهران در واکنش به مسائل مطرح شده در مورد خریه امام رضا گفتک املاک و دارایی های این موسسه در صورت انحلال به موسسه دیگری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه آباد، عضو شورای اسلامی شهر تهران در سیصدومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که امروز (سه‌شنبه) در ساختمان شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، خطاب به حافظی، اظهار داشت: من از نیت شما برای توجه به سلامت مردم آگاهم اما برای روشن شدن برخی مسائل مجبورم که نکاتی را بیان کنم.

وی افزود: در سال 85 خیریه امام رضا ثبت شد و کارش خدمات عام المنفعه است، آن زمان قرار بود زمینی تهاتر شود با بنیاد بیماریهای خاص فاطمه هاشمی، که زمین قیمت گذاری شد اما آن‌ها قبول نکردند و در نهایت آن زمین با 15 درصد افزایش قیمت به علت تورم به بیناد امام رضا رسید.

آباد یادآور شد: پیشنهاد پروفسور سمیعی این بود که برای عدم خروج ارز و پزشکان از کشور، مرکز اعصاب و روان جهانی تأسیس شود و شهرداری زمین مناسبی را در اختیار بگذارد.

وی افزود: موسسه امام رضا دارای اساسنامه است که همان سال اول به دانشور و  تندگویان ارائه کردیم. یک شنبه هم به انصاری این اساسنامه را دادم، در یکی از بندهای اساسنامه آمده در صورت انحلال موسسه، املاک و دارایی ها با نظارت نمایندگان ولی فقیه، وزارت کشور و اوقاف به موسسه دیگری واگذار شود.

عضو شورای شهر ادامه داد: آیا با این وجود پولی به بنده و مشیری یا سایر اعضای هیأت مدیره می رسد؟ در طی سال‌های گذشته یک ریال دریافتی از محل کمک های شهرداری نداشتیم.

وی افزود: 270 میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است در حالی که شورای شهر 2 پرداختی داشته که یکی 30 میلیارد غیرنقدی در سال 90 و یکی هم 25 میلیارد تراکم برای سال 95 که هنوز پرداخت نشده است.

آباد گفت: آبروی آدم ها را نبریم، نگوییم قالیباف زمین به موسسه ای داده که همسرش در آن عضو است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار