میاندوآب؛

فرماندار میاندوآب با روستائیان دهستان مرحمت آباد جنوبی دیدار کرد

فرماندار میاندوآب به همراه جمعی از مسئولین ادارات با اهالی روستاهای للکلو،تازه کندللکلو،داش تپه،تپه صارمی،جعفر آباد چیلیک،شکور کندی،ملک آباد در مسجد جامع للکلو دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ناصر امینی با بیان این مطلب که امروزه تنها راه رسيدن به توسعه پايدار، رسيدگي به وضعيت روستاهاست تصریح کرد: هر چند فرمانداری و سایر دستگاه های اجرایی موظف به ارائه خدمت صادقانه و بدون اتلاف وقت هستند اما بایستی تلاش کنیم که مشکلات مردم در زمان کم حل شود.

وی با اشاره به سیاستهای دولت تدبیر و امید در شهرستان ها گفت: یکی از اقدامات موثر و بی نظیر این دولت دیدارهای مردمی است که توانسته فاصله بین مردم و مسئولین را به حداقل برساند و مردم بدون هیچ گونه واسطه ای مسائل خود را با مسئولین در میان بگذارند.

فرماندار گفت: بر آورده کردن خواسته های مردم و کمک به توسعه روستاها و مناطق محروم از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید است و در این راستا دولت با وجود مشکلات فراوان در امر بودجه ، توجه ویژه ای به عمران و آبادانی روستا ها دارد و تمام سعی دولت بر این است که قولهای که به مردم داده است را عملی و اجرایی نماید .امیری افزود: همه مردم و مسئولین باید با همدلی و همزبانی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند چرا که در صورت مشارکت مردم در تمامی امور موجبات توسعه همه جانبه شهرستان فراهم خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد : مردم ولی نعمت مسئولین هستند و وظیفه دولت این است که بستر مناسب برای مشارکت مردم در عرصه های گوناگون فراهم آورد .

در ادامه این دیدار، مردم به بیان مشکلات روستاهای خود از قبیل کارخانه قند للکلو، آب شرب و کشاورزی، گاز، نبوداورژانس وفوریتهای پزشکی وضع نامناسب راه های مواصلاتی پرداختند و مسئولين مستقیما پاسخگوی مشکلات روستانشینان شدند در پایان این دیدارهای صمیمی فرماندار شهرستان میاندوآب دستورات لازم جهت پیگیری مسائل و مشکلات مردمی و رفع سریع آنها را صادر کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.