اصفهان؛

هشتمین شماره ویژه نامه دید در شهر منتشر شد

هشتمین شماره ویژه نامه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با عنوان "دید در شهر منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، هشتمین شماره ویژه نامه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با عنوان "دید در شهر" صبح امروز ششم آبان ماه ضمیمه روزنامه اصفهان زیبا منتشر شد.
مرور برنامه های برگزار شده در مهرماه و اعلام برنامه های اجرایی سازمان فرهنگی تفریحی در ایام پاییز از مهمترین بخش‌های هشتمین شماره "دید در شهر" است.
گزارش ویژه برنامه های سازمان فرهنگی تفریحی شامل تعزیه خوانی، نمایش "روز کلاغ"، برنامه "یک روز سبز" در باغ بانوان ناژوان، رونمایی از اثر استاد بدرالسماء با موضوع فاجعه منا، اجرای طرح "ره آورد آفتاب"، برگزاری اختتامیه طرح رو به دریا، برپایی نمایشگاه های هنری در موزه هنرهای معاصر و ... در این ویژه نامه ارائه شده است.
همچنین شهروندان اصفهانی می توانند گزیده صحبت های هنرمندان در دیدار با شهردار اصفهان، اعلام بخش های فراخوان "کتاب اصفهان"، رونمایی و معرفی نرم افزار "آسمانی ها" را نیز در این ویژه نامه بخوانند.
تصاویر و ویدیوهای برنامه های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان نیز در قالب "کیوآرکد" در دسترس مخاطبین ویژه نامه است که علاقه مندان برای دریافت فایل پی دی اف این ویژه نامه می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند .


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار