معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی؛

10 فقره پروانه اکتشاف معدنی در استان آذربایجان غربی صادر شد

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: شهریور امسال 10 فقره پروانه اکتشاف معدنی در استان آذربایجان غربی صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی، عبدالحمید سرتیپی با اشاره به تعداد مجوزهای معدنی صادره در شهریور 95 اظهار داشت: در این رابطه تعداد 23 فقره مجوز برداشت شن و ماسه صادر شد.

به گفته وی، علاوه بر آن تعداد چهار فقره پروانه بهره برداری با سرمایه ثابت 32 هزار و 924 میلیون ریال و اشتغال مستقیم 34 نفر تمدید یا صادر شده است.

سرتیپی افزود: از سوی دیگر تعداد 10 فقره پروانه اکتشاف با پیش بینی هزینه 12 هزار و 646 میلیون ریال و دو فقره گواهی کشف با ذخیره قطعی 479 هزار تن و هزینه یک هزار و 910 میلیون ریال در شهریور ماه امسال صادر شد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: تشکیل چهاردهمین جلسه کارگروه تعامل منابع طبیعی، نشست معاون وزیر با معاونت امور معادن و صنایع معدنی برای بررسی مشکلات بهره برداری،اکتشاف، شن و ماسه و مشکلات مربوط به معادن و نشست معاون وزیر محیط زیست و انرژی فرانسه و مقامات استان و معاونت معدنی در رابطه با مشکلات دریاچه ارومیه در این بازه زمانی رخ داد.

وی از تشکیل جلسه کمیته بررسی طرح های بهره برداری و گزارشات پایانی عملیات اکتشافی خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر آن جلسه رفع موانع تولید و بررسی دو فقره مجوز نمک استان و نیز جلسه مشترک سازمان صنعت معدن و تجارت با سازمان نظام مهندسی برای بررسی مشکلات نظام مهندسی استان تشکیل شد.

سرتیپی تصریح کرد: تشکیل جلسه با معاون وزیر در ارتباط با موارد مربوط به شرکت ایمیدرو و طلای زره شوران و تشکیل جلسه با مدیر مجموعه طلای زره شوران تکاب و بررسی مسائل و مشکلات مرتبط از سایر اقدامات شهریور 95 این معاونت بوده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: پروانه ، اکتشاف ، معدن ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.