ترامپ: پیونگ‌یانگ در هک شدن رایانامه‌های حزب دموکرات دست داشته است

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری، کره شمالی را به دست داشتن در حمله سایبری به رایانامه‌های مقامات دموکرات آمریکا متهم کرد.

ترامپ: پیونگ‌یانگ در هک شدن رایانامه‌های حزب دموکرات دست داشته استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به گزارش خبرگزاری یونهاپ، «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری، آمریکا اعلام کرد کره‌شمالی احتمالا در حمله سایبری به رایانامه های مقامات دموکرات آمریکا دست داشته است.
ترامپ این اظهارات را در میان هواداران خود در ایالت کارولینای شمالی مطرح کرد و ادعاها را درباره نقش احتمالی روسیه در سازماندهی حملات سایبری به رایانامه ها با هدف کمک به وی در شکست دادن هیلاری کلینتون رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری هشتم نوامبر بی اساس خواند. 

نامزد جمهوری‌خواهان افزود هیچ ارتباطی با روسیه ندارد و هر زمان که ویکیلیکس اسنادی را در این زمینه منتشر می کند مسئله توطئه و تبانی بین وی و روسیه مطرح شود. ترامپ گفت چه کسی به طور قطع می‌تواند بگوید که روسیه در این حمله سایبری دست داشته است. ممکن است کار روسیه یا کار چین باشد. چنانچه به خاطر داشته باشید حمله به رایانامه های شرکت سونی پیکچرز توسط هکرهایی انجام شد که مظنون به همکاری با کره شمالی بودند و به جزئیات بیشتری در این زمینه اشاره نکرد. 

وی به حمله سایبری به شرکت سونی پیکچرز در اواخر سال 2014 میلادی اشاره داشت که اداره تحقیقات فدرال آمریکا ، اف بی آی ، در آن زمان انگشت اتهام را به سوی کره شمالی نشانه گرفت و افزود این حمله به دنبال آن انجام شد که شرکت سونی پیکچرز قصد داشت فیلم «مصاحبه» که به توطئه درباره ترور کیم جونگ اون رهبر کره شمالی می پرداخت منتشر کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار