مشهد؛

خراسان رضوی میزبان مسابقات قرآنی مدهامتان کشور

خراسان رضوی در سال ٢٠١٧ میزبان مسابقات قرآنی مدهامتان در سطح کشور خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولین مناطق ویژه همراه بود ،گفت:مسابقات استانی مدهامتان در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ و اذان در رده سنی بالای ١٨ سال و رشته های حفظ ٥ جزء، اذان و قرائت هم در رده سنی زیر ١٨ سال ١٢ و ١٣ آبان برگزار خواهد شد.
محمد حسین عبداللهی افزود: با توجه به اینکه اعتبارات برای برگزاری این مسابقات کم است باید سطح مشارکت ها را افزایش دهیم تا مسابقات مدهامتان به بهترین شکل ممکن انجام شود.
وی ادامه داد:طبق آماری که کانون های مساجد ارائه نموده اند در اوقات فراغت سال جاری ٦٥٦ هزار و ٢٣٩ نفر در برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون های شرکت کرده اند.
عبداللهی تصریح کرد:باید فعالیتهای حوزه خواهران در برخی کانون های مناطق ویژه انسجام بیشتری پیدا نماید چرا که اگر فعالیتی در حوزه خواهران انجام شود اما نتواند به احیاء گفتمان زن و خانواده کمک کنند موثر نخواهد بود.
وی گفت :در حال حاضر اسرائیل و اندیشکده های غربی برای بر هم زدن بنیان خانواده متمرکز شده اند و اگر دشمن موفق شود زنان جامعه را از نظام اسلامی و اسلام جدا کند به اهداف دیگرشان هم خواهند رسید.
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان افزود :مسئولین مناطق ویژه باید حداقل در طول سال یکبار از کانون های تحت پوشش خود بازدید به عمل آورد و از اقدامات و فعالیتهای آنان به صورت حضوری اطلاع حاصل کنند.
عبداللهی ادامه داد:هر گونه فعالیت و برنامه های کانون های مساجد باید به صورت مستمر در رسانه ها به خصوص خبرگزاری شبستان منعکس شود تا زمینه آگاهی قشر بیشتری از مردم و مسئولین را فراهم نماید.
وی بیان کرد :هر کانون فرهنگی هنری که بنا به هر دلیلی تعطیل یا غیر فعال باشد باعث خشنودی دشمنان می شود چرا که هر کانون فرهنگی هنری مسجد یک پایگاه اسلام است.
انتهای پیام// ز.ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار