اصفهان؛

بازخوانی«انسان 250 ساله» از زبان پژوهشگر برجسته تاریخ اسلام در کاشان

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از اجرای آیین بازخوانی و تحلیل کتاب «انسان 250 ساله» شامل بیانات مقام معظم رهبری در مورد زندگی مبارزاتی ائمه اطهار با حضور دکتر محمد حسین رجبی دوانی، محقق و پژوهشگر برجسته تاریخ اسلام خبرداد.

سیدابوالفضل بنی‌حسینی،در گفتگو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت:  این آیین ساعت 18 و سی دقیقه شامگاه امشب شنبه 8 آبان با بررسی ابعاد مختلف کتاب انسان 250 ساله که شامل بیانات مقام معظم رهبری در مورد زندگی مبارزاتی ائمه اطهار است از زبان دکتر محمد حسین رجبی دوانی، محقق و پژوهشگر برجسته تاریخ اسلام در مجتمع فرهنگی هنری شهر این سازمان اجرامی‌شود.
وی، با اشاره به آشنایی فعالان فرهنگی با محوریت این کتاب شامل روند تحولات اجتماعی و نیز سیره سیاسی پیامبر و ائمه اطهار(علیهم السلام) افزود:شناخت عوامل و علل رفتارهای متفاوت اولیای الهی در برابر حوادث مشابه و استنباط نکات کاربردی و نتایج آن با زندگی امروز از دیگر موارد قابل بررسی و  شناسایی برای فعالان فرهنگی در این نشست است.
به‌گفته‌وی،کتاب «انسان 250 ساله» از انتشارات صهبا شامل سخنراني‌ها و مطالب دست‌نويس رهبر معظم انقلاب از پيش از انقلاب تا سال 1389 درباره زندگي سياسي ـ مبارزاتي ائمه (علیهم السلام) است.
بنی‌حسینی،تصریح‌کرد: اين کتاب شامل 17 فصل است با نحوه چينش عناوين فصل‌ها، به صورت ترتيب تاريخي زندگي ائمه اطهار (علیهم السلام)، از دوران پيامبر اکرم(ص) تا دوره امام جواد، امام هادي و امام عسکري (ع) است که بيانات مقام معظم رهبري درباره اين سه امام بزرگوار در يک فصل ارائه شده است و در فصل پایانی غایت حرکت انسان 250 ساله مورد بررسی قرار می گیرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.