اصفهان؛

حلقه چهارم ترافيكي، تردد خودروهاي درون شهري را كاهش مي دهد

عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: بسياري از مديران نگران ورود بيش از حد خودروها به شهر اصفهان هستند که با احداث حلقه چهارم ترافيکي اين معضل برطرف خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس حاج رسوليها" در جلسه علني شوراي شهر اصفهان اظهار کرد: اگر روزی حلقه سوم ترافيکي شهر بسته شود به طور حتم مشکلات شديد ترافيکي را براي مردم به وجود خواهد آورد، اين در حالي است که برخي از مديران مخالف احداث زيرگذر، روگذر هستند.

وي افزود: اين سخن در حالي زده شده که يک شخص مسئول، نگران ورود خودروهاي زياد به شهر است و بايد گفت که اين نگراني با احداث حلقه چهارم ترافيکي برطرف خواهد شد.

عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: اميدواريم مشکلات اين حلقه ترافيکي توسط اداره راه و شهرسازي، شهرداري و ساير ارگان هاي مربوطه برطرف شود.

حاج رسوليها، در قسمتي ديگر از سخنان خود به افزایش موش هاي سطح شهر اشاره کرد و افزود: در جوي ها و نقاط مختلف شهر اين موش ها مشاهده مي شوند و اخباري مبني بر ورود اين موش ها به مراکزي مانند نانوايي ها گزارش شده است که از معاونت خدمات شهري درخواست دارم به اين موضوع سریعتر رسيدگي کنند.

وي همچنين به اقدام وزير اقتصاد و دارايي در مورد پايلوت قرار دادن اصفهان براي جمع آوري ماليات ها اشاره کرد و ادامه داد: پايلوت قرار دادن يک شهر براي يک عمل نبايد تنها در مورد جذب سرمايه هاي شهر باشد؛ اگر قرار است شهري پايلوت قرار گيرد بايد در تمام زمينه ها مانند، رفع بيکاري و مشکلات اقتصادي نيز اين اقداماتِ آزمايشي صورت گيرد تا زودتر شاهد رفع مشکلات آن حوزه باشيم.

عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان همچنین با اشاره به آزادسازي گلوگاه هاي برخي از محلات گفت: این امر باید در دستور كار شهرداري قرار گيرد تا سبب رونق عمراني آن محله باشد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.