بدری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بررسی عملکرد قرارگاه خاتم در کمیسیون عمران/ گزینه پیشنهادی وزارت ورزش میهمان ویژه این کمیسیون

سخنگوی کمیسیون عمران گفت: عملکرد قرارگاه خاتم الانبیا در کمیسیون عمران بررسی شد.

صدیف بدری  سخنگوی کمیسیون عمران در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور  خندان‌دل معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در کمیسیون عمران گفت: گزارش‌عملکرد و تببین برنامه‌های آتی این بخش با حضور رئیس دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور انجام شد.

وی افزود: در  جلسه امروز کمیسیون  سردار عبداللهی فرماندهی قرارگاه خاتم‌الانبیاء حضور داشت  و درباره عملکرد طرح های عمرانی در دست اجراء گزارشاتی را ارائه کرد.

بدری اضافه کرد: همچنین معاون وزیر راه و شهرسازی در این جلسه حضور داشت و درباره  ارسال برخی لوایح برای رفع مشکلات  شهرداری ها به مجلس خبر داد.

این نماینده مجلس با اشاره به اقدامات عمرانی  قرارگاه خانم الانبیا، گفت: بسیاری از پروژه های در دست اجرا از سوی این قرارگاه در مرحله خوبی از پیشرفت فیزیکی قرار دارند و با وجود محدودیت های مالی  فعالیت در پروژه های عمرانی ادامه دارد.

بدری با اشاره به حضور سلطانی فر گزینه پیشنهادی وزارت ورزش در کمیسیون متبوعش خاطرنشان کرد: دولت به قرارگاه خاتم الانبیا بدهکار است در این جلسه مقرر شد با کمک مجلس این بدهی پرداخت شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.