شیراز؛

دانشجویان بسیجی بسته ‌ای جامع از انقلاب اسلامی به مردم ارائه کنند

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تأکید بر نگاه تخصصی به مسائل، خواستار ارائه بسته‌ای جامع از انقلاب اسلامی به مردم توسط بسیج دانشجویی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل قزل ‌سفلی گفت: تابلوی بسیج علیه و له فرد یا جریانی نیست و برچسب ‌زدایی سیاسی یکی از اصولی است که بسیج دانشجویی باید آن را دنبال کند.
وی افزود: دانشجویان بسیجی پیشتاز دفاع از مردم باشند و ساده‌زیستی، مردم‌داری و عدالت‌طلبی نیز در تمام آن‌ها جوشش داشته باشد.
قزل سلفی بر استفاده از ظرفیت اساتید ارزشی و هویت دادن به دانشجویان تأکید کرد و ادامه داد: برای تبیین گفتمان انقلاب باید به وسط میدان رفت و با طراحی این سؤال در ذهن که کجای انقلاب هستیم بسیاری از معضلات و مشکلات رفع می ‌شود.
قزل ‌سفلی در ادامه با اشاره به برگزاری دومین نشست سراسری مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه ‌های استان فارس با عنوان حافظان انقلاب بیان کرد: یکی از اهداف این نشست ایجاد وحدت قلوب است.
وی با بیان اینکه طرح تربیت عمار انقلاب اسلامی در سال جاری توسط قرارگاه دانشجویی عمار بسیج دانشجویی با حضور دانشجویان بسیجی اجرا شد تصریح کرد: یک دانشجوی بسیجی در دورترین نقطه این استان نیز باید بتواند از انقلاب اسلامی دفاع کند که در این راستا لازم است افق دید را بالا برد و فراتر از کار اجرایی انجام داد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.