قم؛

فراخوان برگزاری چهارمین کنگره استانی تاریخ معماری وشهرسازی ایران درقم

چهارمین کنگره استانی تاریخ معماری و شهرسازی ایران در استان قم با محوریت دریافت مقاله تا اول دی‌ماه سال جاری در ۳۰ دی ماه در شهر قم برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری قم گفت:چهارمین کنگره استانی تاریخ معماری و شهرسازی ایران در استان قم برگزار می گردد علاقمندان می توانند مقالات خودرا درزمینه ی تاریخ معماری وشهرسازی تا 1 دی ماه سال جاری به دبیرخانه ی کنگره در خانه تاریخی زند به نشانی، قم، خیابان انقلاب اسلامی، کوچه ۱۷ ارسال کنند.
عیسی رضایی افزود:محورهای چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی قم شاملِ حوزه‌های فرهنگی-طبیعی، شهرها و روستاهای تاریخی، منظر فرهنگی و منظر شهری تاریخی، سازه در تاریخ معماری و شهرسازی، باستان‌شناسی، میراث معماری و شهرسازی مدرن، میراث آب و کشاورزی، میراث‌فرهنگی ناملموس و راه‌های فرهنگی و عناصر وابسته است. 
وی درادامه گفت: این کنگره چهارمین تاریخ معماری و شهرسازی ایران است که پس از یک وقفه چند ساله، ابتدا در سراسر استان‌ها و پس از آن به صورت کشوری در بم برگزار خواهد شد. که خروجی این کنگره‌ها تهیه کتاب آثار تاریخی و فرهنگی در راستای شناخت بهتر استان‌ها در سطح ملی و بین‌المللی است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.