ترامپ: اگر کلینتون وارد کاخ سفید شود با بحران جدی روبرو خواهیم شد

"دونالد ترامپ" در سخنرانی میشیگان اظهار داشت اگر "هیلاری کلینتون" رئیس جمهور شود، آمریکا در بحران عمیقی فرو خواهد رفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در سخنرانی انتخاباتی خود در میشیگان اظهار داشت: "هیلاری کلینتون" یک تهدید جدی برای آمریکا به حساب می‌آید. پیگیری قضایی پرونده ایمیل‌های کلینتون سال‌ها به طول می‌انجامد و او باید در حالیکه ریاست جمهوری آمریکا را در دست دارد، در جلسات دادگاه حاضر شود. 

ترامپ رو به مردم میشیگان گفت: به شما می‌گویم اگر کلینتون رئیس جمهور شود هیچ کاری برای شما انجام نخواهد داد. باز هم شاهد از دست رفتن فرصت‌های شغلی‌تان خواهید بود. 

با توجه به اینکه مقامات ایالت میشیگان به صورت سنتی از دموکرات ها حمایت می‌کنند، ترامپ تلاش کرد کلینتون را در نظر آنها فردی قانون‌شکن جلوه دهد.

نامزد جمهوری‌خواه با اشاره به موضوع ایمیل‌های هیلاری کلینتون گفت چنانچه وی به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود، کشور را در بحران شدید اقتصادی فرو خواهد برد.
ترامپ، نامزد دموکرات را برای  کسب سمت ریاست جمهوری آمریکا، نامناسب توصیف کرد و گفت وی صلاحیت های لازم برای این سمت را ندارد.

ترامپ در بخش دیگری از سخنرانی خود تاکید کرد انتخاب هیلاری کلینتون ایالت میشیگان و آمریکا را در بحران قانون اساسی فرو خواهد برد.

وی با تکیه بر استدلال‌های "داگلاس شوئن،" سناتور دموکرات که در زمان بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق آمریکا با وی همکاری داشت، گفت: چنانچه هیلاری انتخاب شود، یک تحقیق کیفری طولانی مدت و احتمالا یک محاکمه کیفری در انتظار وی خواهد بود.

دونالد ترامپ گفت به اعتقاد او اف‌بی‌آی "رگه‌ طلای" ایمیل‌های هیلاری کلینتون را پیدا کرده است.

پلیس فدرال آمریکا تحقیقات تازه‌ای را درباره استفاده هیلاری کلینتون از سرور شخصی‌اش در دوران تصدی وزارت خارجه آغاز کرده است.

جیمز کومی، رئیس اف‌بی‌آی، جمعه گذشته در نامه‌ای به چندین نفر از روسای کمیته‌های مجلس نمایندگان آمریکا خبر داد که اف‌بی‌آی در تحقیق درباره پرونده‌ای که به این موضوع ربط نداشته، از وجود ایمیل‌های تازه‌ای مطلع شده است.

کومی گفت بود که اف‌بی‌آی باید روشن کند آیا این ایمیل‌ها حاوی اطلاعات محرمانه‌ای بوده‌اند یا خیر.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار