نکونام: بازی بسیار سختی پیش روی ما خواهد بود/نباید خود را از پیش برنده بدانیم

مربی تیم ملی فوتبال گفت: نباید خودمان را از پیش برنده بدانیم، بلکه باید بدانیم بازی بسیار سختی پیش روی ماست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جواد نکونام در تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت: در این اردو با بازیکنان کمتری تمرینات را آغاز کردیم و البته چند بازی مصدوم نیز داریم که به بازی با سوریه نخواهند رسید.

وی ادامه داد:در مورد حاشیه‌هایی که به وجود آمده نیز باید بگویم، برای‌مان غریب نیست و همیشه این اتفاقات عجیب رخ داده و می‌دهد.

نکونام در مورد بازی تیم ملی مقابل سوریه نیز گفت: بازی دوستانه برای ما خیلی مهم است و ما به جز تمرین نیاز به بازی دوستانه داریم و این بازی برای‌مان واقعا مهم است.

نکونام درباره دیدار با سوریه ادامه داد: هرگز مقابل سوریه بازی آسانی نداشته‌ایم و حتی وقتی خودم هم بازی می‌کردم، همیشه برابر سوریه، کار سختی داشتیم. همه باید تمرکز داشته باشند چون کره جنوبی به سختی از این تیم نتیجه تساوی گرفت و چین هم مقابلش شکست خورد. نباید خودمان را از پیش برنده بدانیم، بلکه باید بدانیم بازی بسیار سختی پیش روی ماست.

مربی تیم ملی در مورد بازی با گینه قبل از دیدار با سوریه گفت: نمی‌توانیم قبل از دیدار مهم مقابل سوریه، یک بازی سنگین داشته باشیم. فکر کنید با ایتالیا بازی کنیم، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ به غیر از اینکه توانمان تحلیل می رود و نمی‌توانیم عملکرد خوبی مقابل کره داشته باشیم چه فایده ای دارد؟ 

وی در مورد ادبیات برخی افراد نسبت به تیم ملی گفت: ما با این شرایط غریبه نیستیم و همیشه برای تیم ملی حاشیه‌هایی ساخته می‌شود. بهتر است ببینید که ما امکانات خوبی را از لحاظ زمین و رختکن نداریم اما امیدوارم مشکلات حل شود و بتوانیم در کمپ تمرین کنیم.

نکونام ادامه داد: برای بازی با سوریه باید کاملا آماده باشیم چرا که این دیدار می‌تواند هم ما را به جام جهانی نزدیک و هم می تواند دور کند. هیچ کس حق ندارد این بازی را دست کم بگیرد و باید با تمرکز کامل به میدان برویم. این بازی برای ما بازی بسیار سختی است و حکم همه چیز را برای مان دارد.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه برخی تیم ملی را صعود کرده به جام جهانی می‌دانند، گفت: شما تصور می‌کنید سرمربی تیم ملی چین یا قطر برای تغییر مربی فکر این مسائل را نکرده‌اند؟ امتیازات زیادی باقی مانده و در این گروه هر تیمی شانس صعود دارد و از سوی دیگر ممکن است از گروه بالا نرود. ما نیز شانس صعود داریم و دو بازی سنگین را برده‌ایم با یک تساوی ممکن است صدرنشینی را از دست بدهیم یا اتفاقات دیگری رخ بدهد به خصوص که بازی بعد از آن برای ما مقابل قطر خواهد بود و سپس چین که با لیپی به ایران می‌آید.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار