بیرانوندی در موافقت با صالحی امیری؛

فرهنگ را با نگاه امنیت ببینید نه فرهنگ امنیتی + فیلم

نماینده مردم خرم آباد با اشاره به اینکه صالحی امیری هم متخصص است و هم متعهد، گفت: باید فرهنگ را با نگاه امنیت ببینید نه فرهنگ امنیتی.

///////////////به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد در موافقت با سید رضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:آقای صالحی امیری جهان را با شاخص هایشان می شناسند و ایران بزرگ را با گستره فرهنگیش می شناسند. امروز همه دلسوزان نظام نگران گسترش آسیب های اجتماعی هستند و ما باید انتخابی خطیر داشته باشیم.

وی افزود: امروز همه دلسوزان نظام نگران آسیب‌های اجتماعی هستند و فرهنگ را باید با نگاه امنیت فرهنگی ببینیم نه فرهنگ امنیتی.

نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صالحی امیری متعهد و متخصص است یادآور شد: آقای امیری 10 تألیف و 40 مقاله داشته و حضور وی در دانشگاه‌ها نمی‌تواند تخصص آقای امیری را تضمین کند؟

وی با انتقاد شدید از "بگم بگم‌های این روزهای کشور" یادآور شد: خوب اگر لازم است بگویید و "بگم بگم" چه فرهنگی است که باب شده است؟

بیرانوندی با اشاره به اینکه آقای امیری دغدغه‌هایی را در موضوع فرهنگی دارند افزود: وی با سیاست‌گذاری فرهنگی آشناست و آقای امیری چالش‌های فرهنگی را می‌شناسد و از مهاجرت نخبگانی که فرزند این دیار هستند می‌ترسد.

وی ادامه داد: آقای امیری خطر حاشیه‌نشینی را می‌داند و برخی هنرمندان همچون داریوش ارجمند از او حمایت می‌کنند.

بیرانوندی در پایان با اشاره به لزوم عقلانیت در رأی اعتماد به وزرا خاطر نشان کرد: امروز همه دلسوزان نظام از آسیب‌های اجتماعی احساس نگرانی می‌کنند.


انتهای پیام/


 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار