رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی؛

آذربایجان غربی آماده برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: برای برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان آذربایجان غربی آماده بوده و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛محسن شکرنیا با بیان این مطلب گفت : امسال حساسیت لازم برای برگزاری بزرگداشت روز 13 آبان بیش از پیش احساس می شود برنامه ریزی های لازم انجام و برنامه های متعدد فرهنگی پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: اجرای مسابقات فرهنگی و تشکیل نمایشگاهی برای نشان دادن جنایت ها و عملکرد آمریکا در طول چندین دهه در ایران، جهان اسلام و کشورهایی که به زور اشغال کرده و ستمگری های آن محور نمایشگاه است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری راهپیمایی 13 ابان امسال در روز پنج شنبه، اضافه کرد: مسیر راهپیمایی در مرکز استان ارومیه، تقاطع خیابان امام (ره) و عطایی بوده و ساعت تجمع ساعت 10 صبح و آغاز آن ساعت 10.30 دقیقه صبح خواهد بود.

شکر نیا در ادامه اضافه کرد: مسیر راهپیمایی در امتداد خیابان امام (ره) تا میدان انقلاب بوده و مراسم اصلی و سخنرانی و قرائت قطعنامه در این مکان انجام می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.