سرهنگ صمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

افزایش گیت‌های کنترلی مرز مهران / رشد 65 درصدی زائران در دهه اول محرم امسال

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا گفت: امسال تعداد زائران اربعین، 65 درصد افزایش داشته و گیت‌های کنترلی مرز مهران به 96 عدد افزایش پیدا کرده است.

افزایش گیت‌های کنترلی مرز مهران / رشد 65 درصدی زائران در دهه اول محرم امسالسرهنگ صمدی رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت : در مرز مهران گیت‌های کنترلی به 96 گیت افزایش پیدا کرده است و همچنین در مرز شلمچه سالن جدید مسافری با ظرفیت 24 گیت کنترلی و یک سالن برای اتباع خارجی در نظر گرفته شده است .

وی افزود : به دلیل اینکه ویزاها  به صورت گروهی دریافت می‌شود، متقاضیان باید از مانی فست‌های خود کپی تهیه و آن را برابر با اصل و ممهور به مهر سفارت کنند تا به مشکل بر نخورند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا گفت : امسال نسبت به سال گذشته تعداد زائران کربلای معلی، 65 درصد رشد داشته‌ که در دهه‌ی اول محرم بیش از 80 هزار زائر خروجی داشتیم .

صمدی در پایان گفت: ما امسال  برای اربعین ظرفیت کار خود را بالاتر بردیم و سیستم ویژه‌ای را طراحی کرده‌ایم که تمام گیت‌ها و اقلام کنترلی در آن وجود دارد و هیچگونه ایستایی در مرز وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار