رضازاده مطرح کرد؛

پذیرش 40مقاله در همایش فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی/ دبیرخانه دائمی فضای مجازی به طور رسمی از فردا آغاز به کار خواهد کرد

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: از 157 چکیده مقاله ارسال شده به دبیرخانه همایش فرصت‌ها و جالش‌های فضای مجازی، 40 اصل مقاله مورد پذیرش و رتبه‌بندی قرار گرفته است.

پذیرش 40مقاله در همایش فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی/ دبیرخانه دائمی فضای مجازی به طور رسمی از فردا آغاز به کار خواهد کردبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید رضازاده رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در همایش فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی، اظهار داشت: از 157 چکیده مقاله ارسال شده به دبیرخانه نخستین همایش فرصت‌ها وچالش‌های فضای مجازی با رویکرد پیشگیری و ارتقا سلامت 70 چکیده مورد پذیرش قرار گرفته بود که از این تعداد بعد از درخواست اصل مقاله تنها 40 اصل مقاله مورد پذیرش و رتبه‌بندی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: 24مقاله به طور شفاهی در پنل‌های دو روزه این همایش ارائه و مابقی به شکل پوستر آماده شده واطلاعاتش ارائه خواهد شد.

دبیرعلمی همایش فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی گفت: مقالات در 10 محور دسته‌بندی شده که فضای مجازی و خانواده بیشترین آمار را به خود اختصاص داده اند و تبعات روانی و اجتماعی فضای مجازی و هویت‌یابی و فرهنگ در رده‌های دیگر قرار گرفته است.

رضا زاده افزود: کارگاه‌هایی برای آموزش جوانان و نوجوانان با مضامین حریم خصوصی، امنیت، آموزش و سواد رسانه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت:‌ دبیرخانه دائمی فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی با حضور وزیر کار رفاه و تعاون به طور رسمی از فردا شروع به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار