خدمت رسانی 400 خادم در موکب هیات الزهرا دانشگاه صنعتی شریف / توزیع وعده های غذایی برای هزاران زائر

مسئول رسانه ای هیات الزهرا دانشگاه صنعتی شریف از خدمت رسانی حدود 400 خادم از این دانشگاه در موکب و نوع خدمت رسانی آنها خبر داد.

محمدحسین زهدی مسئول رسانه ای هیات الزهرا دانشگاه صنعتی شریف در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برپایی موکب در ایام اربعین گفت: دانشگاه صنعتی شریف موکبی را در میدان اربعین پایانه مرزی مهران برپا می کند.

وی با تاکید بر برپایی موکب از سوی هیات الزهرا دانشگاه صنعتی شریف در روز چهارشنبه 26 آبان ماه ادامه داد: این موکب تا روز جمعه پنجم آذرماه به تمام زائران کربلا خدمت رسانی می کند.

زهدی با بیان اینکه 400 خادم موکب همگی از دانشجویان و استادان و پرسنل این دانشگاه هستند، اظهار داشت: در هر زمان (طی هشت روز برپایی موکب) حدود 150 نفر در حالت خدمتگزاری به زائران هستند یعنی جمعا حدود 400 برای برپایی و خدمت رسانی این موکب درگیر می شوند.

مسئول رسانه ای هیات الزهرا دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به نوع خدمت رسانی بیان کرد: صبحانه، ناهار، شام در هر وعده برای حدود شش هزار زائر علاوه بر چای در این موکب توزیع می شود.

وی یادآور شد: موکب هیات الزهرا تنها موکب دانشجویی در مسیر زائران حسینی در ایران است که با توجه به بخش های فرهنگی و ارائه خدمت به زائران برپا می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار