مشهد؛

آمادگی تشکل های مردمی برای پذیرایی از زائران پیاده

شهردار منطقه 2 مشهد از آمادگی 30 تشکل فعال مردمی در این منطقه برای خدمت رسانی افتخاری به زائران پیاده امام رضا(ع) خبر داد.

آمادگی تشکل های مردمی برای پذیرایی زائران پیادهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا قلندر شریف گفت: برای دهه آخر صفر برنامه های بسیاری مانند راه اندازی ایستگاههای استقبال از زائر، شناسایی و معرفی اماکن خدماتی با همکاری تشکل های مردمی در نظر گرفته است.
وی افزود: با توجه به اینکه منطقه 2 در مسیر ورودی زائران پیاده نیست، ایستگاه استقبال از زائر نداریم اما 2 ایستگاه مشارکتی در چهارراه ابوطالب و بلوارجانباز برای زائران پیاده در نظر گرفته شده است.
شهردار منطقه 2 با بیان اینکه زائران از میدان قائم وارد منطقه 2 مشهد می شوند؛ گفت:  در مسیر 8 کیلومتری این منطقه،20 مرکز اسکان برای استراحت، ماساژ، کمک های اولیه، پتو و .... برای زائران در نظر گرفته شده است.
قلندر افزود: امسال فعالیت های بیشتری در سطح مناطق شکل گرفته و ستادی توسط تشکل ها با مشارکت و مدیریت مردمی ایجاد شده که به جمع آوری کمک های مردمی می پردازند.
وی در خصوص فضاسازی شهری در این منطقه، عنوان کرد: پنج تشکل مردمی با مدیریت هنری فضا سازی های شهری را انجام می دهند، بویژه جوانان در این منطقه شهری در استقبال گسترده به  خادمان افتخاری حریم رضوی پیوسته اند.
وی گفت: امساال خادمان افتخاری حریم رضوی در شهر و مسیرهای منتهی به شهر در قالب خدمتی زیست محیطی، رفت و روب و نظافت مسیرهای عبور زائران را نیز به عهده گرفته اند.
انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.