همدان؛

سازماندهی 117 تیم امنیتی ویژه زائران اربعین حسینی در همدان

فرمانده انتظامی استان گفت: 117 تیم سازماندهی شده از این استان امنیت انتظامی و ترافیکی زائران اربعین حسینی را بر عهده دارند.

سازماندهی 117 تیم امنیتی ویژه زائران اربعین حسینی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدیان نسب در حاشیه بازدید از ستاد اربعین حسینی در اسدآباد با بیان اینکه چتر امنیتی پلیس برای تأمین نظم و امنیت مسیر تردد زائران اربعین حسینی و موکب های پذیرایی گسترده شده است افزود: امسال قرارگاه اربعین در مرکز استان و هشت شهرستان تشکیل شده و تاکنون 10 نشست هماهنگی برای تقویت و سازماندهی بهتر برگزار شده است.

وی  با اشاره به آمادگی 100 درصدی استان همدان گفت: در این راستا 800 نیروی ستادی ، 100 نیروی کمکی از ناجا و 12 تیم پلیس از اصفهان برای کمک به تامین امنیت زائران و ترافیک جاده ها استان همدان را یاری خواهند کرد.

مهدیان نسب همچنین از ایجاد 33 نقطه ایست و بازرسی در کنار ایستگاه های ثابت در محورهای ارتباطی استان اشاره کرد و افزود: ماموریت ستاد فرماندهی استان از بیستم آبان شروع و تا دهم آذر ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 29 موکب مردمی در محورهای اصلی استان و ورودی و خروجی ها در مسیر رفت و برگشت زائران راه اندازی خواهد شد خاطرنشان کرد: پلیس برای خدمت رسانی به زائران در مجاورت موکب ها ایستگاه ثابت و سیار دایر می کند.

مهدیان نسب با اشاره به نقش محوری اسدآباد دراربعین حسینی گفت: وجود گردنه سخت گذر و نیز واقع شدن در مسیر بزرگراه کربلا موجب تلاش فوق العاده اسدآباد شده است به طوریکه علاوه بر قرارگاه مرکزی سه ایستگاه ثابت در کنارموکب های مردمی در این منطقه برقرار می شود .

فرمانده انتظامی استان همدان نسبت به سوء استفاده برخی کلاهبرداران از زائران اربعین حسینی هشدار داد و گفت: زائران از ثبت نام در موسسه ها ، آژانس ها و سایت های غیر رسمی خودداری کنند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.