مسجدجامعی در جلسه علنی شورای شهر؛

باید جلوی بروز تخلفات در بدنه شهرداری تهران گرفته شود/شورای شهر در خصوص برخی تخلفات مسئول است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید در سیاست‌های بودجه تصمیماتی گرفته شود که جلوی بروز هرگونه تخلفات در بدنه شهرداری تهران گرفته شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران با اشاره به طرح سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 96 شهرداری تهران با تأکید بر اینکه باید این سیاست‌ها به گونه‌ای تدوین شوند که مانع بروز تخلف شود، اظهار داشت: باید در سیاست‌های اجرایی بودجه شهرداری تهران تصمیمات و الزاماتی در نظر گرفته شود که جلوی هرگونه تخلفی در بدنه شهرداری تهران گرفته شود.

وی با بیان اینکه امروزه در روی دادن بسیاری از تخلفات شهرداری تهران، شورای شهر مسئول است، تأکید کرد: اعضا باید پاسخگوی اتفاقات روی داده باشند چرا که اگر در خصوص موضوعات پیش‌بینی های لازم را در بودجه انجام می‌دادند امروز شاهد چنین تخلفاتی در شهرداری نبودیم.

عضو شورای شهر تهران افزود: باید مسئولیت شورای شهر در نظارت بر بودجه اتخاذ شود به این منظور که در برخی از موارد از جمله پرونده اخیر واگذاری املاک شورای شهر مقصر بوده است.

مسجد جامعی با بیان اینکه مسائل و آسیب‌های اجتماعی همواره جزء تأکیدات و هزینه‌های شهرداری تهران بوده است، تصریح کرد: در سیاست‌های کلان بودجه این مسائل و هزینه‌ها مقفول مانده به همین دلیل باید پیگیری‌هایی صورت گیرد تا مباحث بودجه آسیب‌های اجتماعی در سیاست‌ها در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر هیچ‌گونه نظارتی در بحث بودجه غیر نقد شهرداری تهران ندارد، گفت: در حال حاضر بودجه غیر نقد شهرداری 45 درصد است به همین منظور پیشنهاد می‌کنم که در بودجه سال آینده این رقم به 35 درصد کاهش یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار