سمنان؛

انجام ممیزی عملکرد سال 94 شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

مواردی که ممیزان آن‌ها بررسی شود نیاز به بازنگری دارند و با انجام اقدامات اصلاحی موجب رضایت مردم میشوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: بررسی فرآیندهای ممیزی بر اساس چک‌لیست‌ها و اقدامات اصلاحی، باعث پیشگیری از نارضایتی مشتریان و ارتقای خدمات خواهد شد.
سیدمحمد موسوی‌زاده با بیان این‌که ممیزی در اقتصادهای مبتنی بر عملکرد و بازار، نقش مهمی دارد افزود: از آنجا که شبکه‌های توزیع برق انحصار طبیعی و ذاتی دارند، امکان رقابت کمتری در ارائه خدمات داشته و مشتریان، از قدرت انتخاب کمتری برخوردارند و ازاین‌رو ممیزی از اهمیت بیشتری برخوردار است.
وی افزود: مواردی که ممیزان آن‌ها را بررسی کرده و نیاز به بازنگری دارند، با انجام اقدامات اصلاحی و ایجاد سازوکار لازم، علاوه بر جلوگیری از نارضایتی مردمی، موجب ارتقای خدمات شده و جایگاه سازمان را نزد مردم و مسؤولان ارتقا می‌دهد.
موسوی زاده تصریح کرد: ممیزی از فعالیت‌های شرکت، فرصت مغتنمی برای تبادل‌نظر، انتقال تجربیات و تبیین و بازنگری در استانداردهای کاری است.
وی با بیان این‌که ممیزی به‌نوعی تعالی افکار است افزود: دستیابی به استانداردهای واحد کاری، انتخاب تجربیات موفق، ارتقای عملکرد و بهبود خدمات از مهم‌ترین اهداف ممیزی است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: اجرای برنامه ممیزی ضمن برآورده کردن نقش نظارتی حاکمیت، موجب می‌شود تا بهترین گزینه‌ها برای عملیات و اقدامات متناسب با  شرایط محیط کار انتخاب و مورداستفاده قرار گیرد.
وی افزود: در حال حاضر بیش از 11 هزار کیلومتر شبکه توزیع برق در استان سمنان وجود دارد و حدود 73 درصد انرژی مصرفی این استان صرف بخش تولید از جمله صنعت و کشاورزی می‌شود.
انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.