بیرجند؛

دستگیری سه سارق جوان توسط پلیس آگاهی

سه سارق جوان که شبانه به 13 آغل گوسفند دستبرد زده بودند در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛فرمانده انتظامی استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت :حدود دو ماه پیش گزارش های متعددی از سرقت احشام در حاشیه شهرستان بیرجند و روستا های اطراف به حوزه های کلانتری ارائه شد و شاکیان پرونده ها طرح شکایت کردند که این پرونده ها برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی ارجاع شد.


سردار شجاع افزود:با وصول پرونده ها،کارآگاهان شعبه دوم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند که با استفاده از شیوه های پلیسی و اثر برداری از محل های سرقت سرنخی از یک پژو405 شیشه دودی به دست آنان افتاد که با استفاده از شیوه های نوین پلیسی ردزنی پژو405 آغاز و در یکی از مناطق حاشیه شهر بیرجند توسط گشت های پلیس مشاهده شد.

وی گفت:کارآگاهان خودروی پژو را تحت نظر داشتند تا این که توسط جوانی 25 ساله از منزلی خارج شد که با هماهنگی های قضائی دستور توقیف خودرو صادر شد و کارآگاهان و مأموران انتظامی راننده خودرو را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود:راننده خودرو در همان ابتدا به همدستی دوتن دیگر در سرقت احشام در شهرستان بیرجند اعتراف کرد که کارآگاهان در دو عملیات جداگانه به محل اختفای همدستان متهم مراجعه و آنها را دستگیر کردند.

سردارشجاع اظهار کرد:در بازجویی های فنی پلیسی سه متهم به سرقت 13 فقره دزدی احشام از حاشیه شهر بیرجند و روستاهای حومه اعتراف کردند که در این 13 فقره دزدی 25 رأس دام را سرقت کرده بودند.

وی گفت:متهمان با یک دستگاه پژو405 شیشه دودی در نیمه های شب سرقت ها را انجام می دادند و برای تأمین هزینه مواد مخدر خود دام ها را به افرادی که مواد تهیه می کردند تحویل می دادند.

فرمانده انتظامی استان افزود:این سارقان برای این که از خود ردی بجا نگذارند تعدادی از احشام را در یکی از شهرستان ها به مالخر تحویل می دادند که در این پرونده دو تن از آنان نیز دستگیر شدند.

سردارشجاع گفت:تمامی صحنه های جرم بازسازی و پنج متهم با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار