اصفهان؛

بعد از انقلاب به سفارش شهید مطهری «درس‌هایی از قرآن» را هر هفته اجرا می‌کنم

رییس ستاد اقامه نماز کشور گفت: برنامه درس‌هایی از قرآن روزهای 22، 23 و 24 آبان ماه در گلپایگان ضبط و از رسانه ملی پخش می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور که برای اجرای برنامه درس‌هایی از قرآن وارد گلپایگان شد در بدو ورود مورد استقبال امام جمعه و مسؤولان فرهنگی شهرستان قرار گرفت.

حجت‌الاسلام محسن قرائتی  در نشست با خبرنگاران با اشاره به صبغه اجرای برنامه درس‌هایی از قرآن در کشور، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب با سفارش شهید آیت‌الله مطهری برنامه درس‌هایی از قرآن را از طریق رسانه ملی به صورت متوالی در شامگاه پنجشنبه به اجرا در آوردم.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه با هدف ترویج فرهنگ قرآن و معارف اسلامی بوده است، گفت: برنامه درس‌هایی از قرآن در شهرستان‌های مختلف کشور ضبط و از طریق رسانه ملی به صورت زنده پخش شده است.

قرائتی عنوان کرد: هر کتابی ممکن است شیوه و روش علمی آن در برهه‌ای از زمان کاربرد داشته باشد اما این کتب آسمانی گردآوری همیشگی و ماندگار و تغییر ناپذیر است و احتمال تحریف در آن وجود ندارد.

رییس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به نحوه اجرای برنامه درس‌هایی از قرآن در گلپایگان، گفت: برنامه درس‌هایی از قرآن روزهای 22، 23 و 24 آبان ماه در گلپایگان ضبط و از رسانه ملی پخش می‌شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار