مقصودی در نطق میان دستور:

تیم اقتصادی دولت جزیره‌ای عمل می‌کند/ جنگ ‌آب‌ها در روستاها شروع شده است

سخنگوی کمیسیون شوراها گفت:افزایش مالیات‌ها با درآمدها هم‌خوانی ندارد و تیم اقتصادی دولت جزیره‌ای عمل می‌کند.

تیم اقتصادی دولت جزیره‌ای عمل می‌کند/ جنگ ‌آب‌ها در روستاها شروع شده استبه گزارش خبرنگار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در نطق میان دستور امروز مجلس یکشنبه (23 آبان ماه) با اشاره به رواج بیماری‌های دنیوی و افزایش فساد در جامعه گفت: به موازات پیشرفت‌های دنیوی و رواج بیماری‌های همراه آن در عرصه اخلاق یا متوقف شده‌ایم یا عقب‌تر از روزهای قبل رفته‌ایم.

وی ادامه داد: آیا هنوز به این فکر نیفتادیم که به معنای عملی دغدغه‌های مقام معظم رهبری را درک کنیم  و نظارت بیشتری داشته باشیم زیرا که این فسادها و بداخلاقی‌ها شهرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشانه گرفته و موریانه‌وار در باورها و اعتقادات عمیق و تاریخ ساخته مردمانمان رسوخ کرده و باعث تخفیف اعتماد مردم به نظام دیوان سالاری کشور شده است.

مقصودی در ادامه اظهار داشت: هر کس ادعای ولایت مداری نه ولایت شعاری داشته باشد بایستی در جهت حفظ وحدت و تناسب اقدام و عمل در صحنه‌های داخلی کشور استکبارستیزی و حفظ تمامیت ارزشی و استقلال تمام عیار کشور گام بردارند.

نماینده مردم سبزوار خاطر نشان کرد: به برکت حضور رهبری و ولایت خوشبختانه امروز در بعد سیاست و امنیت و حاکمیت بر آن جز مقتدرترین کشورها هستیم ولی در بعد اقتصادی آنچنان که باید و شاید مردم ما احساس امنیت نمی‌کنند تورم کاهش پیدا کرده به چه قیمتی، به قیمت از بین رفتن کسب و کارهای کوچک و بزرگ و تعطیلی دکان‌های جزء تورم پایین آمده اما بهره‌های بانکی بالا رفته و افزایش مالیات‌ها باعث تعطیلی و ورشکستگی تولیدکنندگان شده و قبرستانی از ورشکستگان صنعت را در شهرک‌های صنعتی به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به روز سیاه افتاده‌اند افزایش مالیات‌ها با درآمدها هم‌خوانی ندارد باعث شده که دکان‌ها و کاسبان جزء کارشان تعطیل بشود از وزارت کار و رفاه اجتماعی هیچ خبری نیست صندوق‌های بازنشستگی ورشکسته شده‌اند، تیم اقتصادی دولت جزیره‌ای عمل می‌کند،جنگ ‌آب‌ها در روستاها شروع شده است.

مقصودی ادامه داد: به خود بیاییم و بیدار شویم نمایندگان محترم به قانون اساسی اندیشه‌های امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم، توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و عمل به آن تنها راه نجات و رستگاری می‌باشد.

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی کمیسیون شوراها خاطر نشان کرد: نتیجه انتخابات آمریکا نشان داد که همان مردمی که پرچمداران ادعای دموکراسی‌شان گوش دنیا را کر کرده امروز خواهان تبعیض هستند و از دروغ شنیدن خسته شده‌اند و به سوی شعارهایی از جنس اعتراض به وضع موجود رغبت نشان می‌دهند، رمز پیروزی و موفقیت ما فقط پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی است به حقوق بازنشستگان رسیدگی کنید آقای رئیس جمهور و آیت‌الله لاریجانی اعتراض معلمین و کارگران را به عنوان سوپاپ اطمینان امنیت نظام در نظر بگیرید با دهان بستن و با به زندان انداختن راه به جایی نمی‌برید حتما بدانید که امروز به عنوان رئیس مجمع نمایندگان نکاتی را عرض می‌کنم. بحران حاشیه‌نشینی در مشهد و سبزوار بیداد می‌کند.

انتهای پیام/
 

 

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار