وزیری:فدراسیون تصمیم گیرنده شرایط من است/ورزشکاران نگران آینده خود هستند

ملی پوش ریکرو گفت:تا وقتی مسائل مالی برطرف نشود امکان حضورم در تیم ملی فراهم نیست و ورزشکاران کشورمان برای آینده خود هیچ پشتوانه ای ندارند.

میلاد وزیری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مشکلاتش برای ادامه حضور در مسابقات تیم ملی تیروکمان تصریح کرد:حضور نیافتن من در مسابقات جهانی مراکش به معنای کناره گیری از تیم ملی و شرکت در اردوی ملی پوشان نیست چون شرایط مالی فدراسیون به گونه ای نیست که از ورزشکار حرفه ای حمایت کند من هم تصمیم گرفتم تا بهبود شرایط فعلی فدراسیون در مسابقات تیم ملی شرکت نکنم.

وی افزود:یک ورزشکار برای ادامه ورزش حرفه ای باید از نظر مالی تامین باشد و دغدغه ای برای آینده اش نداشته باشد اما متاسفانه این شرایط برای ورزشکاران ما فراهم نیست و فدراسیون ها نیز آنقدر بودجه در اختیار ندارند که حداقل ورزشکاران خود را حمایت کنند.

ملی پوش ریکرو ادامه داد:تا وقتی ذهن بازیکن درگیر مسائل مالی است به طور قطع در ورزش نمی تواند تمرکز کافی داشته باشد و حضور وی در اردوهای تیم ملی و مسابقات فایده ای ندارد و این موضوع به ضرر فدراسیون و ورزشکار است. تیرو کمان هم ورزشی است که کماندار برای موفقیت نیاز به تمرکز دارد و اگر از لحاظ روانی آرامش نداشته باشد در کسب نتایج بازدهی مثبتی نخواهد داشت.

وزیری در ادامه خاطر نشان کرد: من پیش از شروع اردو تیم ملی مشکلاتم را به مربیان و فدراسیون عنوان کردم و اکنون در اردو تیم ملی حضور ندارم و در مسابقات مراکش هم شرکت نمی کنم،تا وقتی شرایط به همین منوال باشد حضور من در تیم ملی امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود:من 18 سال عضو تیم ملی بودم و تاکنون فدراسیون هزینه های زیادی برای من به عنوان یک استعداد انجام داده است و سرمایه گذاری زیادی شده است و نیز باید دینم را به کشورم ادا کنم اما در حال حاضر شرایط برای ادامه همکاری با تیم ملی وجود ندارد و نمی خواهم علی رغم میل باطنی ام تیم ملی را ترک کنم.اما باید به فکر آینده ام باشم چون با وضعیتی که ورزش کشور دارد ورزشکار نمی تواند به آن تکیه کند.متاسفانه پیشکسوتان ورزشی ما در شرایط مساعدی نیستند و ورزشکاران حرفه ای وقتی این مسائل را می بینند نگران زندگی آینده خود هستند.

ملی پوش ریکرو گفت:من از وزیر ورزش و مسئولان تقاضا دارم یک لحظه خود را جای ورزشکاران بگذارند و ببینند آیا می توانند با شرایط موجود  وضعیت کنونی را تحمل کنند!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار